اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای راه‌های مواصلاتی

احداث باند دوم محور اصفهان ـ اردستان کلنگ زنی شد

خبرگزاری فارس: در راستای ارتقای راه‌های مواصلاتی استان اصفهان احداث باند دوم محور اصفهان اردستان با حضور مسئولان استانی کلنگ زنی و آغاز به کار کرد.

احداث باند دوم محور اصفهان ـ اردستان کلنگ زنی شد

محمود محمودزاده در حاشیه کلنگ زنی پروژه عمرانی بند دوم اردستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در راستای ارتقای راه‌های ارتباطی استان و نیز طبق تعهدات از امروز کلنگ باند دوم اصفهان اردستان زده شد.

وی افزود: این پروژه در راستای اتصال شهرستان‌ها به مرکز استان و به صورت بزرگراهی که از اصلی‌ترین اهداف اداره کل راه و ترابری استان اصفهان است، احداث می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: طول این مسیر 23 کیلومتر و عرض آن 12 کیلومتر است که با اعتبار اولیه 30 میلیارد ریال تا مرحله زیر آسفالت انجام می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل مرحله بعدی این جاده 120 میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم است و در صورت تأمین اعتبار تا سال آینده به اتمام می‌رسد.

محمودزاده گفت: باند دوم از طرف اردستان در حال انجام است و با کلنگ زنی این پروژه بقیه ادامه مسیر از طرف کمشچه در برخوار اصفهان نیز آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: طول فاز این پروژه طبق قرارداد بسته شده 23 کیلومتر است.

به گزارش فارس، در مراسم کلنگ زنی احداث باند دوم اردستان اصفهان استاندار و معاونان و نیز مسئولان شهرستان برخوار و نیز مسئولان راه و شهرسازی حضور داشتند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول