اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش‌وپرورش دهدشت خبر داد

اجرای طرح «مدام» در مدارس راهنمایی دهدشت

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش‌وپرورش دهدشت از اجرای طرح «مدام» یا «دانش‌آموز محوری» در کلیه مدارس راهنمایی این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح «مدام» در مدارس راهنمایی دهدشت

فریدون فاطمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در هفته جاری طرح «مدام» یا «دانش‌آموز محوری» در کلیه مدارس راهنمایی شهرستان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت گفت: ایجاد آمادگی دانش‌آموزان برای ایفای نقش‌های اجتماعی، اداره امور جامعه در آینده و آمادگی برای شغل‌های مختلف از اهداف طرح «مدام» است.

فاطمی‌زاده تصریح کرد: اجرای این طرح محدود به امروز نمی‌‌شود و در طول سال تحصیلی در چندین نوبت اداره امور مدرسه به دانش‌آموزان محول می‌شود.

وی با بیان این‌که در این طرح اداره امور مدرسه توسط دانش‌آموزان انجام می‌گیرد، گفت: در این طرح مدیر، معاون، معلم و خدمتگزاری مدرسه توسط خود دانش‌آموزان انجام می‌گیرد.

فاطمی‌زاده با اشاره به اهمیت این طرح در بالا بردن اعتماد به نفس دانش‌آموزان اظهار داشت: با اجرای این طرح روحیه خودباوری در میان دانش‌آموزان تقویت و آن‌ها به محک توانمندی‌های خود می‌پردازند.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت تصریح کرد: دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان فردا هستند و بدون شک هر عملی در جهت باور پزیری و تقویت روحیه اجتماعی آن‌ها در آینده کشور بسیار مؤثر خواهد بود.

وی به ویژ‌گی مثبت اجرای این طرح در ادوار گذشته اشاره کرد و ادامه داد: اجرای این طرح باعث شده دانش‌آموزان همکاری و هماهنگی بیشتری با مربیان خود در اجرای برنامه‌های مدارس داشته باشند.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول