اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس:

اصلاح‌طلبان دو موج خوش‌خیم و بدخیم دارند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان دو موج خوش‌خیم و بدخیم دارند، گفت: هدف دشمن از تحریم‌‌ها فراتر از حد تصور است و برخلاف عقیده برخی اصلاح‌طلبان مذاکره با آمریکا نمی‌تواند تحریم‌ها را در هم بشکند.

اصلاح‌طلبان دو موج خوش‌خیم و بدخیم دارند

محسن صرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عقیده برخی نمایندگان اصلاح‌طلب درباره لزوم ارتباط با آمریکا برای پشت سر گذاشتن تحریم‌ها و لزوم تغییر رویه سیاست خارجه ایران اظهار کرد: هیچ یک از متفکران سیاسی و با منطق ایران به این موضوع معتقد نیستند که مذاکره با آمریکا می‌تواند تحریم‌ها را در هم بشکند چرا که هدف تحریم دشمنان فراتر از این موضوع است.

وی افزود: برگزاری انتخابات ایران پس از انتخابات آمریکا حساسیت‌های خاصی آفریده است که سبب شده وزرای کابینه اوباما این موج فکری را ایجاد و سعی در القای این مسئله کنند که مردم ایران برای رهایی از تحریم‌ها باید به شخصی رای دهند که قائل به مذاکره با آمریکا باشد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دیدگاه من این تحریم‌ها فقط با مذاکرات 1+5 شکسته می‌شود، تاکید کرد: آنها به این روش در پی جذب افکار عمومی و اعمال نظر در انتخابات آینده ایران هستند و به هیچ وجه به شکستن تحریم‌ها فکر نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان دو موج خوش‌خیم و بدخیم دارند، ادامه داد: بخشی از اصلاح‌طلبان که مدام مسئله مذاکره با آمریکا را عنوان می‌کنند خود جیره‌خوار آمریکا هستند که این گروه همیشه راه حل‌ تحریم‌ها را در پاک کردن صورت مسئله جستجو می‌کنند.

صرامی تصریح کرد: دشمنان در هر زمانی متوسل به بهانه‌ای برای مقابله با ایران می‌شوند اما هیچ‌گاه با منطق، عقل و انسانیت به قضایای مربوط به ایران نمی‌نگرند که این موضوع را در طول تاریخ پس  انقلاب به خوبی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که دشمنان با هیچ‌کدام از شرط‌های خود پس از قبول قطعنامه 598 توسط ایران عمل نکردند و با وجود شفاف‌سازی درباره مسایل هسته‌ای و سایت نطنز بهانه‌گیری‌های جدیدی را مطرح ساختند این بار نیز در صورت قبول مذاکره هیچ اقدام مثبتی انجام نمی‌دهند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان ما زمانی دست‌آویزی برای دستیابی به منافع خود احساس کنند آن را رها نمی‌کنند و اکنون نیز بهترین راه ورود به منفعت‌های انتخاباتی خود را ادعای ارتباط با آمریکا دانسته‌اند اما دیگر مردم ایران اظهارنظرهای غیرمنطقی و بهانه‌گیری‌های آنها را نمی‌پذیرند.

وی افزود: آنها برای جذب آرای عمومی باید به دنبال راه حل دیگری باشند اما به طور یقین از این پس نیز بارها و بارها شاهد شکست راه‌حل‌های مذبوحانه دشمنان با توجه به بصیرت بالای مردم ایران و رهنمودپذیری آنها از رهبر معظم انقلاب هستیم.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول