اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب سفر رهبری به خراسان شمالی انجام شد

پیش‌بینی 350 میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری بجنورد

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد از پیش‌‌بینی 350 میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری بجنورد از مصوبات سفر رهبری خبر داد.

پیش‌بینی 350 میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری بجنورد

کیوان دژهوت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت:‌ این اعتبار طی سه سال در اختیار شهرداری برای اجرای پروژه‌های مختلف قرار می‌گیرد.

وی حمل و نقل و بهبود ترافیک، آسفالت، فعالیت‌های عمرانی را از جمله اولویت‌های شهرداری برای اعتبارات سفر رهبر انقلاب عنوان کرد.

دژهوت تصریح کرد: به طور حتم با اختصاص اعتبارات سفر رهبری به شهرداری بجنورد شاهد شکوفایی و همچنین تغییر چهره این شهر خواهیم بود.

وی همچنین از افزایش احمدآباد و باغ نجاتی به حوزه خدماتی شهر خبر داد و گفت: البته این اقدام خدمات رسانی شهرداری را به شهر دشوار می‌کند.

شهردار بجنورد شمار سکونتگاه‌های غیر رسمی بجنورد را 23 سکونتگاه عنوان کرد و افزود: با افزایش این محلات شمار سکونتگاه‌های غیر رسمی به 25 منطقه افزایش یافته که عملاً دایره خدمات‌دهی در این شهر را گسترش می‌دهد.

وی همچنین به اجرای تقاطع غیر همسطح چهارراه خوشی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه توسعه شهر بجنورد به سمت تخته ارکان بوده به طور حتم در سال‌های آینده با افزایش ترافیک مواجه خواهیم شد.

دژهوت اظهار داشت: اجرای این تقاطع اگر چه مشکلاتی را نیز داشته اما منفعت‌های اجرای این طرح بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: تا 2 سال آینده شاهد افتتاح طرح‌های عمرانی همگانی اعم از استادیوم 15 هزار نفری، سالن ورزشی سرپوشیده 6 هزار نفری، بیمارستان، توسعه نمایشگاه بین‌المللی و ... خواهیم بود، از این رو احداث این تقاطع غیر همسطح بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

شهردار بجنورد با بیان اینکه 86 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه پیش بینی شده است، گفت: تلاش شده تا تقاطع غیر همسطح بجنورد در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد و زمینه رشد و آبادانی شهر بیش از پیش رقم بخورد.

وی در عین حال از کسبه این شهر به خاطر  تحمل در زمان اجرای پروژه قدردانی کرد و افزود:‌ همه باید دست به دست هم داده تا مشکلات بجنورد کاهش و یا رفع شود.

انتهای‌پیام/63002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول