اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر:

افتخار وداع نهایی با ضریح امام حسین (ع) نصیب خرمشهری‌ها شد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: افتخار وداع نهایی با ضریح امام حسین (ع) نصیب مردم خرمشهر شد.

افتخار وداع نهایی با ضریح امام حسین (ع) نصیب خرمشهری‌ها شد

عبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر در خصوص ورود ضریح مطهر امام حسین (ع) به خرمشهر در روزهای آینده اظهار داشت: بسیار مایه خرسندی است که خرمشهر نیز جزو میزبانان ضریح جدید امام حسین (ع) است.

وی افزود: در واقع 2 افتخار بزرگ نصیب مردم خرمشهر شده است که یکی میزبانی و دیگری وداع نهایی با این ضریح مطهر است.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: باتوجه به اینکه قرار است ضریح امام حسین (ع) از طریق مرز زمینی شلمچه از ایران خارج شود در واقع این شهرستان نقطه انتهایی میزبانی کشورمان از کاروان سفینة‌النجاة خواهد بود.

حسینی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت موضوع برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور استقبال مناسب از کاروان سفینة‌النجاة انجام شده است و خرمشهر آماده استقبال از ضریح امام مظلوم دشت کربلا شده است.

فرماندار خرمشهر در ادامه نیز خاطرنشان ‌کرد: مردم این خطه که به ولایت‌مداری مشهور هستند از روزها قبل در انتظار فرارسیدن لحظات باشکوه میزبانی از ضریح حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) هستند.

حسینی افزود: در روزهای گذشته و با عبور کاروان سفینة‌النجاة از نقاط مختلف کشور شاهد صحنه‌های بی‌بدیلی از عشق و ارادت مردم نقاط مختلف کشورمان به اهل بیت (ع) بودیم که فضایی بسیار زیبا و معنوی را به شهرهای مختلف بخشیده بود.

فرماندار خرمشهر در پایان تصریح کرد: از همه اقشار و عشایر غیور خرمشهر می‌خواهیم تا در روز حضور و استقبال از ضریح جدید امام حسین (ع) در این شهرستان حضور و شکوه مراسم استقبال را چند برابر کنند.

انتهای‌پیام/72008/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول