اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی پوش تیم هندبال صبای قم:

برای کسب پیروزی مبارزه می‌کنیم

خبرگزاری فارس: ملی پوش تیم هندبال صبای قم گفت: در دیدار برابر پارس مس فلاورجان تنها به فکر کسب سه امتیاز هستیم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

برای کسب پیروزی مبارزه می‌کنیم

احمد فلاح در حاشیه تمرینات صبای قم در سالن شهید حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور روزهای حساسی را سپری می‌کند و یک پیروزی و یا شکست جایگاه تیم‌ها به‌ویژه در بالای جدول را به طور کامل جابه‌جا می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر میان تیم‌های اول و دوم جدول تنها دو امتیاز فاصله است و با یک پیروزی سه امتیازی، تیم‌های پایین‌تر هم ممکن است به صدر جدول نزدیک شوند بنابراین باید آخرین بازی دور رفت را با پیروزی به پایان ببریم تا جای نگرانی برای صعود نداشته باشیم.

بازیکن تیم ملی هندبال نوجوانان تأکید کرد: بنابراین در چنین شرایطی تنها کسب سه امتیاز موجب می‌شود که تیم‌ ما در کورس رقابت برای قهرمانی در گروه نخست مقدماتی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور حضور داشته باشد و به همین خاطر در دیدار امشب با پارس مس فلاورجان پر انگیزه به میدان می‌رویم.

وی افزود: در هفته پایانی دور رفت در سالن شهید حیدریان قم که باید میزبان پارس مس فلاورجان باشیم، تنها به فکر کسب سه امتیاز از این دیدار حساس هستیم و با تمام توان برای رسیدن به پیروزی مبارزه خواهیم کرد تا صدرنشین لیگ دسته اول بمانیم.

فلاح با اشاره به نتایج موفق صبای قم در چهار هفته قبل بازی‌های لیگ دسته اول هندبال کشور، اظهار داشت: در این دیدار ما از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم و از سوی دیگر کادر فنی صبای قم به طور کامل از تیم پارس مس فلاورجان شناخت دارند.

ملی پوش تیم هندبال صبای قم ادامه داد: نقطه قوت صبا در خط حمله بوده و تیم ما تاکنون موفق به زدن 133 گل طی چهار بازی قبل شده است، یعنی اینکه ما در هر بازی به طور میانگین 32 بار دروازه حریفان را باز کرده‌ایم و پیروز میدان شده‌ایم.

وی تأکید کرد: امشب هم می‌خواهیم برابر تیم پارس مس فلاورجان در بازی خانگی خود موفق باشیم و برای این منظور از ابتدای بازی راه‌های گلزنی حریف را بسته و سپس به فکر باز کردن دروازه تیم پارس مس فلاورجان خواهیم بود.

فلاح اظهار داشت: با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان صبای قم برای قرار گرفتن در جمع دو تیم صعودکننده به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور دارند، در این دیدار تنها برای کسب پیروزی به میدان رفته و اجازه نمی‌دهیم سه امتیاز با ارزش این بازی از دست برود.

انتهای ‌پیام/78002/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول