اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبای قم میزبان پارس مس فلاورجان

اکبرآبادی: حق نداریم حریف را دست کم بگیریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: بازیکنان ما به هیچ عنوان حق ندارند تیم پارس مس فلاورجان را دست کم بگیرند و باید با تمام توان از فرصت بازی در خانه برای کسب پنجمین پیروزی متوالی استفاده کنیم.

اکبرآبادی: حق نداریم حریف را دست کم بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم هندبال صبای قم امشب در مهم‌ترین بازی گروه نخست مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم هندبال پارس مس فلاورجان به میدان می‌رود، دیداری که در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

برای همین منظور صبایی‌ها پنجشنبه شب و بعد از تمرین تیم پارس مس فلاورجان آخرین تمرین خود را در سالن شهید حیدریان برگزار کردند که این تمرین در حضور تماشاگران قمی به تمرینات تاکتیکی و مرور برنامه‌های بازی با تیم پارس مس اختصاص داشت.

سرمربی تیم هندبال صبای قم در خصوص آخرین تمرین تیمش به خبرنگار فارس در قم گفت: ما هفته قبل در دیدار خارج از خانه برابر تیم ثامن الحجج آمل حریف را دست کم گرفتیم و نزدیک بود حتی نتیجه پیروزی را هم از دست بدهیم.

غلامعلی اکبرآبادی تصریح کرد: اینکه بازیکنان ما روحیه جنگندگی و پیروزی دارند و امسال مصمم به صعود به رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور هستند بسیار خوب و قابل تحسین است اما اگر بخواهیم حتی یک لحظه تصور کنیم که کار تمام شده و دیگر بازی مهمی در پیش نداریم، با مشکل مواجه می‌شویم.

وی ابراز داشت: ما هفته قبل با اختلاف سه گل تیم ثامن الحجج آمل را بردیم در حالی که در سه دیدار قبل از آن حداقل با 6 گل و حداکثر با 13 گل موفق به کسب پیروزی شده بودیم و این نشان می‌دهد که نباید تصور کنیم که بازی آسانی در پیش داریم.

تیم پارس مس فلاورجان با فاصله کمی در مکان دوم جدول رده‌بندی جدی‌ترین تعقیب‌کننده ما محسوب می‌شود اما نماینده قدرتمند هندبال استان قم در لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، در شرایطی از حریف خود در گروه اول مسابقات میهمان‌نوازی می‌کند که از چهار بازی قبل خود، چهار پیروزی در کارنامه دارد و با کسب 12 امتیاز صدرنشین لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

اکبرآبادی تصریح کرد: این دیدار در حالی به میزبانی تیم هندبال صبای قم برگزار می‌شود که ما در آخرین بازی خود از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال، به دنبال پنجمین پیروزی متوالی هستیم تا اختلاف خود را با دیگر رقبا حفظ کنیم.

انتهای پیام/78002/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول