اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی تاکستان اعلام کرد

اعطای کمک‌ هزینه جهیزیه به 100 نفر در تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی شهرستان تاکستان گفت: با تخصیص اعتبارات کمک‌هزینه جهیزیه، 100 نفر از فرزندان مددجویان و معلولان زندگی مشترک خویش را آغاز خواهند کرد.

اعطای کمک‌ هزینه جهیزیه به 100 نفر در تاکستان

عزیز رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بررسی‌های و آمار‌های به دست آمده از امور جهیزیه شهرستان تاکستان، در صورت تخصیص اعتبارات لازم، 100 نفر از فرزندان مددجویان و معلولان زیر پوشش برای تشکیل خانواده مورد مساعدت قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: با ارائه مدارک و مستندات توسط کسانی که واجد شرایط کمک هزینه هستند، گزارش نهایی توسط مددکاران حوزه‌ها ارسال شده و در نیمه نخست آذرماه سال جاری در کمیته جهیزیه توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته که امیدواریم در روزهای آتی مبالغی به عنوان کمک هزینه جهیزیه به حساب آنان واریز شود.

رئیس بهزیستی شهرستان تاکستان بیان کرد: یکی از شرایط دریافت کمک هزینه جهیزیه داشتن پرونده زیر پوششی و همچنین ارائه عقدنامه و مدارک لازم است که مددکاران پس از دریافت اسناد، اطلاعات این مددجویان را در بانک اطلاعاتی سازمان ثبت می‌کنند.

رحمانی متذکر شد: در سال گذشته 130 نفر از مددجویان و معلولان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان با توزیع اعتبار بالغ بر 950 میلیون ریال از کمک هزینه جهیزیه برخوردار شدند که در 9 ماهه سال جاری برای تکمیل و افراد جامانده سال گذشته به 79 نفر مبلغی به صورت واریز به حساب پرداخت و به 21 نفر از این مددجویان کارت هدیه اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2667/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول