اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال/

تیم تکماش قزوین همچنان روی نوار پیروزی

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال تکماش قزوین در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی مقابل تیم بسکتبال وحدت آریای تهران صدرنشینی خود را در جدول رده‌بندی تثبیت کرد.

تیم تکماش قزوین همچنان روی نوار پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم تکماش قزوین به مصاف وحدت آریای تهران رفت که در پایان موفق شد با نتیجه 74 بر 72 این تیم تهرانی را شکست دهد.

تیم تکماش با این پیروزی 14 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول گروه سوم این مسابقات ادامه داد.

اما تیم تکماش در حالی توانست در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور هفتمین پیروزی متوالی خود را مقابل وحدت آریای تهران کسب کند که ابوالقاسم کیانی سرمربی تیم تکماش دو بازیکن اصلی خود را در این بازی در اختیار نداشت.

مجید رحمانی گارد رأس و امیر طاهرخانی از فرواردهای اصلی این تیم به علت مصدومیت، دو بازیکن تیم تکماش بودند که نتوانستند این تیم را در این هفته از رقابت‌ها همراهی کنند و همین امر با توجه به جوانی شاگردان ابوالقاسم کیانی یک پیروزی ارزشمند محسوب می‌شود.

تیم تکماش قزوین با توجه به مصدومیت بازیکنان کلیدی خود به نوعی روی نیمکت با کمبود بازیکن همراه است، اما بازی‌های چشمگیر این تیم به نوعی این مشکل را بر طرف کرده است.

اتفاقی که ابوالقاسم کیانی سرمربی تیم تکماش قزوین اعتقاد دارد که این امر فقط با بازی‌های درخشان و نیروی جوانی و انگیزه بالای شاگردانش در زمین مسابقه رخ می‌دهد و موجب شده این تیم در این فصل از رقابت‌ها در هیچ یک از دیدارهای برگزار شده خود مقابل رقیبان بازنده نباشد.

کیانی با اشاره به اینکه تیمش در حال حاضر صدرنشین رقابت‌های گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور است، اظهار داشت: با انرژی مضاعفی که شاگردانم از خود در زمین مسابقه به نمایش می‌گذارند، روند خوب و مناسبی را تا این لحظه از بازی‌ها داشته‌ایم و در ادامه با قدرت کار خود را ادامه خواهیم داد.

تیم تکماش قزوین که سال گذشته با 34 امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفته بود به نظر می‌رسد در سال جاری با نتایج خیره‌کننده خود قصد دارد تا با حضور در سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/77004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول