اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن منهای 75 کیلوگرم

رزمی‌کار قمی قهرمان جایزه بزرگ کشور شد

خبرگزاری فارس: ورزشکار رزمی استان قم در پیکارهای جایزه بزرگ کیک بوکسینگ کشور با شکست تمام حریفان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

رزمی‌کار قمی قهرمان جایزه بزرگ کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدجواد صادق یکی از ورزشکاران برجسته و شاخص هیئت ورزش‌های رزمی استان قم است که در سال‌های اخیر در رقابت‌های گوناگون داخلی و خارجی موفقیت‌های ارزنده‌ای به دست آورده و موفقیت‌های این ورزشکار در عرصه داخلی و برون مرزی همچنان ادامه دارد.

این ورزشکار ارزنده بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و طاقت‌‌فرسا به صورت شخصی و همچنین در قالب اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی تیم کیک بوکسینگ اعزامی به رقابت‌های جهانی این رشته، مزد تلاش خود را با کسب مدال نقره جهان به دست آورد و در سال 91 یکی از مدال‌آوران جهانی ورزش قم لقب گرفت.

صادق که همراه با سایر ملی‌پوشان کیک بوکسینگ کشورمان راهی رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی جهان در کشور یونان شده بود، در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها تنها در دیدار نهایی کم آورد و به مدال نقره بسنده کرد.

این ورزشکار ارزنده بعد از موفقیت در مسابقات جهانی یونان قرار بود به پیکارهای مهم برون مرزی دیگر نیز اعزام شود که به دلایل مختلف اعزام تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان صورت نگرفت.

چهره شاخص ورزش های رزمی استان قم بعد از تمرینات سخت و طاقت‌فرسا در رقابت‌های جایزه بزرگ کیک بوکسینگ قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد شرکت کرد و در این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی اسپورت کیک بوکسینگ کشورمان را نیز داشت، بار دیگر درخشان ظاهر شد و به مقام قهرمانی دست یافت.

محمدجواد صادق در وزن منهای 75 کیلوگرم در حضور چهره‌های شاخص رزمی کشور و همچنین مسئولان فدراسیون ورزش‌های رزمی با حریفان به رقابت پرداخت و آنها را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت.

صادق در دور نخست موفق به شکست کیک بوکسینگ‌کار استان کرمانشاه شد و بدین ترتیب به مرحله بعد صعود کرد تا بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در دور بعد با حریفی از استان تهران مسابقه داد که در این دیدار نیز موفق بود و به دیدار فینال راه یافت.

دیدار نهایی صادق با حریفی از استان گلستان بود که در این مبارزه نیز این ورزشکار قمی چهره موفقی از خود به نمایش گذاشت و قهرمان کشور شد.

انتهای پیام/78002/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول