اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از وضعیت سپاهان در نیم فصل نخست

صدرنشینی در نیم فصل مقدمه برپا کردن رکوردی جاودانه

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان با قهرمانی در نیم فصل نخست لیگ دوازدهم، نشان داد که برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر و برپاکردن رکوردی جاودانه عزم خود را جزم کرده است.

صدرنشینی در نیم فصل مقدمه برپا کردن رکوردی جاودانه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با برگزاری دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، مسابقات نیم فصل نخست لیگ دوازدهم به پایان رسید تا تیم‌ها پس از تعطیلاتی چند روزه برای حضور در نیم فصل دوم مهیا شوند.

با توجه به نتایج رقم خورده در پایان نیم فصل نخست، تیم سپاهان با 31 امتیاز و با تفاضل گل بهتر به عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم فصل دست یافت تا نیمی از جام قهرمانی به نصف جهان برسد.

تیم سپاهان که لیگ را با هدایت زلاتکور کرانچار آغاز کرد، یک نیم فصل پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت اما در نهایت توانست خوب به پایان ببرد، هر چند که ایده آل نبود.

طلایی‌پوشان در نیم فصل نخست به جز از شکست‌های بدی که در خانه برابر استقلال و تراکتورسازی داشتند خاطرات تلخ دیگری همچون دو شکست پیاپی برابر سایپا و پیکان داشتند اما بهترین برد آن‌ها به دیدار برابر ذوب‌آهن در شهرآورد فوتبال اصفهان باز می‌گردد.

* ابراهیمی: سپاهان شخصیت قهرمانی دارد

هافبک ملی‌پوش تیم سپاهان معتقد است تیمش همیشه شخصیت و قدرت قهرمانی را دارد.

امید ابراهیمی با بیان اینکه هدف سپاهان کسب پیروزی در تمامی مسابقات است و کاری به نتایج تیم‌های دیگر نداریم، تصریح کرد: باید تلاش بیشتری انجام بدهیم تا در نیم فصل دوم اشتباهاتمان را کاهش دهیم و با کسب نتیجه مناسب در پایان به قهرمانی دست یابیم.

وی با اشاره به تساوی در برابر آلومینیوم بیان کرد: با کسب سه امتیاز می‌خواستیم شرایط خود را در جدول بهتر کنیم اما با همین تساوی نیز در صدر قرار گرفتیم.

ابراهیمی در مورد شرایط نتیجه گیری تیم سپاهان تصریح کرد: در نیم فصل سال قبل 30 امتیاز گرفته بودیم و امسال حتی یک امتیاز بیشتر کسب کردیم که امتیاز خوبی محسوب می‌شود.

* خلعتبری: نمی‌توانند با حاشیه سازی سپاهان را از هدفش دور کنند

محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان از دید بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکن این تیم در نیم فصل نخست بود.

این مهاجم تند و تیز و سرعتی اعتقاد دارد تیم سپاهان به دنبال قهرمانی در پایان فصل است زیرا به قهرمان نیم‌فصل جامی تعلق نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه یک عده به دنبال حاشیه ‌سازی برای تیم ما هستند، تصریح کرد:  این افراد باید بدانند که با این کار‌ها نمی‌توانند سپاهان‌ را از هدفش دور کنند.

خلعتبری ادامه داد: برای این فصل قهرمانی در لیگ را نشانه گرفته‌‌ایم و شک ندارم که می‌‌توانیم به این هدف دست پیدا کنیم زیرا پتانسیلش را داریم.

* سوکای بهترین گلزن، خلعتبری بهترین گل‌ساز

در پایان نیم فصل نخست مسابقات لیگ، محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم سپاهان با 9 پاس گل بهترین پاسور نیم فصل لقب گرفت.

خلعتبری که پیش از آغاز فصل با سرو صدای زیاد به سپاهان پیوست، در هفته‌های پایانی لیگ در گلزنی نیز موفق عمل کرد اما با 9 پاس گلی که به همبازی‌هایش داد، بهترین آمار گلزنی را به ثبت رسانید.

حسین پاپی نیز با چهار پاس گل و محمد غلامی با سه پاس گل در رده‌های بعدی جای دارند.

تیم سپاهان در 17 دیدار سپری شده از نیم فصل اول مسابقات، 9 برد، چهار تساوی و چهار تساوی کسب کرده است. طلایی پوشان با 28 گل زده بهترین آمار گلزنی را به خود اختصاص داده اند که شرح کامل گلزنان این تیم به این شرح است: جواهر سوکای(6 گل)، امید ابراهیمی(5 گل)، محمدرضا خلعتبری(5 گل)، رادومیر دالوویچ(4 گل)، محرم نویدکیا(2 گل)، هادی تامینی(2 گل)، احمد جمشیدیان(1 گل)، عادل کلاه کج(1 گل)، فرشید طالبی( 1 گل).

* مسیر دشوار سپاهان

سپاهان در ابتدای فصل آغاز خوبی داشت، این تیم از چهار بازی ابتدایی خود برابر مس، فولاد، راه آهن و ذوب آهن 10 امتیاز گرفتند و این 10 امتیاز که یک سوم امتیاز آنها در نیم فصل قلمداد می‌شود تأثیر زیادی در قهرمانی نیم فصل آن‌ها داشت.

شاگردان کرانچار در نیم فصل دوم کار سخت‌تری نسبت به سایر تیم‌ها دارند زیرا برابر تیم‌هایی همچون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و مس در خانه حریف بازی دارند.

انتهای پیام/2301/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول