اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آمار تیم‌های اصفهانی در نیم فصل

تفاضل گل برتر به داد سپاهان رسید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به عنوان قهرمانی نیم فصل دست یافت که این عنوان را به لطف گل‌های زده بیشتر و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم استقلال به دست آورد.

تفاضل گل برتر به داد سپاهان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال در حالی پایان یافت که دو تیم اصفهانی در پایان این مسابقات رده‌های نخست و شانزدهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دادند.

تیم سپاهان که در دیدار هفته هفدهم برابر تیم آلومینیوم به تساوی دست یافته بود، با توجه به باخت تیم استقلال برابر ملوان با این تیم هم امتیاز ماند اما تفاضل گل 10+ رأی به قهرمانی این تیم در نیم فصل نخست داد.

تیم سپاهان در 17 دیدار سپری شده از نیم فصل اول مسابقات، 9 برد، چهار تساوی و چهار تساوی کسب کرده است.

طلایی پوشان با 28 گل زده بهترین آمار گلزنی را به خود اختصاص داده‌اند و با 18 گل خورده، بهترین تفاضل گل لیگ را در اختیار گرفتند.

جواهر سوکای با شش گلزده بهترین گلزن این تیم در نیم فصل نخست بود و سایر گل‌های تیم سپاهان نیز توسط این نفرات به ثمر رسید: امید ابراهیمی (5 گل)، محمدرضا خلعتبری (5 گل)، رادومیر دالوویچ(4 گل)، محرم نویدکیا (2 گل)، هادی تامینی(2 گل)، احمد جمشیدیان(1 گل)، عادل کلاه کج(1 گل)، فرشید طالبی( 1 گل).

تیم ذوب آهن نیز از 17 دیدار سپری شده در لیگ 3 برد، چهار تساوی و ده باخت کسب کرده و با مجموع امتیاز 13 در رده شانزدهم جای گرفت.

ذوبی‌ها در نیم فصل اول 16 گل به ثمر رسانده‌اند اما در مقابل 27 گل خورده‌اند تا تفاضل گل -11 برای این تیم ثبت شود.

در تیم ذوب‌آهن اسماعیل فرهادی با چهار گل زده بهترین آمار گلزنی را به خود اختصاص داد و سایر گل‌های ذوب‌آهن نیز توسط این بازیکنان به دست آمد: پیام صادقیان(3 گل)، مهدی رجب‌زاده( 2 گل)، آکوا استویچکف(1 گل)، سپهر حیدری( 1 گل)، سینا عشوری(1 گل)، فرشاد بهادرانی(1 گل9)، ماچادو هوگو(1 گل).

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول