اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران خبر داد

تدریس 200 رشته‌ بین رشته‌ای در دانشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران از تدریس 200 رشته بین رشته‌ای در دانشگاه‌های کشور خبر داد.

تدریس 200 رشته‌ بین رشته‌ای در دانشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ظهر امروز نشستی با حضور معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران برای همکاری آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی به منظور همکاری‌های آموزشی و علمی برگزار شد.

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات تهران در حاشیه این نشست در بازدید از دانشکده‌ها، آزمایشگاه‌ها و سایر امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی اذعان داشت: واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی یکی از زیباترین دانشگاه‌ها در سطح منطقه است.

یوسفعلی زیاری با توجه به وسعت و قابلیت‌های موجود در این واحد دانشگاهی ابراز امیدواری کرد: با جذب دانشجو و گسترش سایر فعالیت‌های علمی، واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی به قطب علمی منطقه تبدیل شود.

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات تهران با اشاره به خاطر اخذ موافقت اصولی رشته داروسازی تصریح کرد: اخذ مجوز رشته داروسازی دستاوردی عظیم برای این واحد محسوب می‌شود.

این مسئول در ادامه راهکارهایی را درباره رشد فعالیت‌های علمی، توسعه کمی و کیفی دانشگاه و توسعه عمرانی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی ارائه داد.

زیاری گفت: واحد علوم و تحقیقات تهران به عنوان دانشگاهی پیشرو در توسعه کمی و کیفی رشته‌های بین رشته‌ای مورد نیاز جامعه در میان سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: حمایت‌های لازم از گسترش رشته‌های بین رشته‌ای در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی نیز با توجه به نیازسنجی‌های جامعه صورت خواهد گرفت.

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات تهران با اشاره به اینکه بیش از 200 رشته بین رشته‌ای مصوب در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد، گفت: در سال‌های اخیر مطالعات میان رشته‌ای جایگاه ویژه‌ای در دانشگاه‌های کشور یافته به طوری که در حال حاضر 200 رشته میان رشته‌ای فعال و مصوب در دانشگاه‌های کشور تدریس می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول