اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته آخر نیم‌فصل اول لیگ دسته اول فوتبال

پاس در اندیشه بازگشت به جمع مدعیان / الوند در فکر قهرمانی

خبرگزاری فارس: در آخرین هفته نیم‌فصل لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان، پاس در همدان برای بازگشت به جمع مدعیان از شهرداری یاسوج پذیرایی می‌کند و الوند همدان برای کسب قهرمانی در نیم‌فصل اول در برابر گسترش فولاد تبریز قرار می‌گیرد.

پاس در اندیشه بازگشت به جمع مدعیان / الوند در فکر قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفته گذشته پاس در کرمانشاه تن به دومین شکست پی در پی خود داد، شکست در کرمانشاه برای پاسی‌ها گران تمام شد و آن‌ها تا رده پنجم جدول پایین کشید تا کمی وضعیت پاس را که مدعی اصل قهرمانی در گروه ب لیگ دسته اول است خطرناک کند.

پاس در دو هفته گذشته آن طراوت و شادابی هفته‌های ابتدایی را ندارد و در قامت یک مدعی نیست تیمی که تنها برای قهرمانی می‌جنگد باید از تمام بازی‌ها برد بخواهد و داشتن پنج باخت اصلاً نمی‌تواند برای پاس خوب باشد و شاید این افت و خیزها در پایان فصل برای پاس گران تمام شود.

خط دفاع پاس هم تا به اینجای کار عملکرد ضعیفی داشته است و خوردن 9 گل نمی‌تواند آمار خوبی برای تیمی همچون پاس باشد که قطعاً مدیرعامل باتجربه پاس به تمام این اوضاع و شرایط آگاه است و برنامه‌های زیادی برای نیم فصل دوم دارد و باید منتظر دگرگونی پاس در نیم فصل دوم باشیم.

در هفته آخر نیم فصل اول پاس باید در همدان از تیم اوج گرفته شهرداری یاسوج پذیرایی کند این بازی برای پاسی‌ها بسیار دشوار خواهد بود بود در لیگ دسته اول تیم ضعیف وجود ندارد و تمام تیم‌ها با جوان‌ها خود نتایج درخشانی را کسب می‌کنند و انگیزه تیم‌ها در برابر پاس دو برابر خواهد بود و همین کار پاسی‌ها را برای هر بازی دشوار می‌کند.

شهرداری یاسوج تا به اینجا نتایج خوبی را کسب کرده است و با داشتن شش برد، سه مساوی و سه باخت 21 امتیازی است و برحسب تفاضل گل بالاتر از پاس هم امتیاز خود است با نگاهی به عملکرد شهرداری یاسوج می‌توان بازی زیبایی را در این هفته پیش‌بینی کرد.

یاسوجی‌ها در خط حمله عملکرد بهتری را نسبت به پاسی‌ها دارند.

پاس اگر می خواهد دوباره به جمع مدعیان بازگردد قطعاً در این بازی محکوم به برد است و چاره‌ای جز شکست تیم یاسوجی ندارد.

الوند دیگر نماینده لیگ یک استان که به شگفتی‌ساز لیگ دسته اول معروف است برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها عملکرد تیمی که برای نخستین بار در لیگ دسته اول بازی می‌کند از تمام مدعیانی که سال‌ها سابقه حضور در این لیگ را دارند هم بهتر نتیجه گرفت و در خلاف تمام صحبت‌ها عمل کرد.

در هفته گذشته الوند موفق شد در یک بازی با برنامه و بی‌نقص تیم مدعی و پرآوازه ابومسلم مشهد را شکست دهد تا به یک قدمی تیم صدرنشین گسترش فولاد تبریز برسد.

در این هفته یکی از حساس‌ترین بازی‌ها که بسیار برای دو تیم سرنوشت‌ساز است در تبریز بین گسترش فولاد تبریز و الوند همدان رقم می‌خورد تا نتیجه این بازی قهرمان نیم‌فصل اول گروه الف لیگ دسته اول را مشخص کند.

الوندی‌ها کار بسیار سختی را در این هفته در تبریز دارند با نگاهی به عملکرد گسترش فولاد چیزی که تا به اینجای کار جالب است گسترش تا این هفته هیچ شکستی را در کارنامه ندارد و خط حمله زهرداری را با 20 گل زده در 12 بازی در اختیار دارد در آن طرف میدان الوند همدان بهترین خط دفاع لیگ دسته اول را با تنها سه گل خورده در اختیار دارد و تنها یک شکست تا به این جای کار متحمل شده اند از 12 بازی برگزار شده الوند 25 امتیاز و گسترش 26 امتیاز کسب کرده است.

هفته پایانی نیم فصل نخست دسته اول 19 آذر برگزار می‌شود و تیم‌ها تا شروع دور برگشت که هشتم دی ماه است، استراحت خواهند کرد.

همچنین زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل از 12 آذر تا چهارم دی ماه اعلام شد و در این مدت تیم‌ها مجاز خواهند بود با توجه به بند 1-8-1-4 نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کنند.

برنامه نمایندگان همدان در هفته سیزدهم لیگ دسته اول:

یکشنبه: 19 آذر

* پاس همدان – شهرداری یاسوج ساعت 14

(ورزشگاه قدس همدان)

* گسترش فولاد تبریز – الوند همدان ساعت 14

(ورزشگاه بنیان دیزل تبریز)

انتهای پیام/2499/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول