اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان:

افزایش جمعیت کیفری زندان‌های هرمزگان نتیجه‌ کم‌کاری برخی از دستگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: افزایش جمعیت کیفری زندانها نتیجه کم‌کاری بعضی از دستگاه‌ها در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی است.

افزایش جمعیت کیفری زندان‌های هرمزگان نتیجه‌ کم‌کاری برخی از دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید طالب موسوی در بازدید از زندان مرکزی بندرعباس اظهار داشت: تلاش‌های خوبی برای اصلاح و تربیت مددجویان در زندان می‌شود و این فعالیت‌ها قابل تقدیر است.

وی استقبال مددجویان را از برنامه های آموزشی، فرهنگی، سواد آموزی و ورزشی زندان را بسیار خوبی ارزیابی کرد و افزود: بهره‌مندی از چنین برنامه‌هایی قطعا مددجویان را به مسیر اصلی زندگی باز می‌گرداند.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان با بیان اینکه کارگاه‌های حرفه آموزی زندان مرکزی بندرعباس تعداد زیادی از مددجویان را به خود جذب کرده است، تصریح کرد: فراگیری این آموزش‌ها خلا داشتن عدم حرفه را در مددجویان پر و آنان را برای یافتن شغل دلخواه توانمند می‌کند.

موسوی افزایش جمعیت کیفری زندانها را نتیجه کم کاری بعضی از دستگاه‌ها در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی  و ورزشی دانست و گفت: اگر در این بخش‌ها به خوبی عمل و کاستی‌ها برطرف می‌شد الان شاهد افزایش جمعیت کیفری زندانها نبودیم.

وی افزود: بدون شک بیکاری و نداشتن حرفه عامل خیلی از بزهکاریها است و باید در این حوزه با گسترش آموزشهای فنی وحرفه ای و حمایتهای بیشتر از این بخش، کاستی ها را برطرف کرد.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان تصریح کرد: نهادینه شدن فرهنگ یادگیری حرفه و آموزش آن در جامعه، تا حد زیادی می‌تواند ناهنجاری‌ها را کاهش دهد.

موسوی از تلاشهای کارکنان زندان‌های هرمزگان که مسیر را برای اصلاح و تربیت مددجویان و بازگشت آبرومندانه آنان به جامعه هموار می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول