اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر:

اقدامات فرهنگی در زندان گامی در پرورش شخصیت زندانیان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: اقدامات فرهنگی صورت گرفته در زندان‌های کشور گامی موثر در پرورش شخصیت زندانیان است.

اقدامات فرهنگی در زندان گامی در پرورش شخصیت زندانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حمیدرضا حیدری پیش از ظهر امروز در نشست با کارکنان و مدیران زندان دشتستان اظهار داشت: زندان یک محیط تربیتی است و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که زمانی که زندانی آزاد می‌شود، شاهد اصلاح رفتار وی باشیم.

وی با اشاره به اقدامات مهم فرهنگی در زندان افزود: اقدامات فرهنگی صورت گرفته در زندان‌های کشور گامی موثر در پرورش شخصیت زندانیان است و تلاش داریم کاری کنیم که اجتماع نسبت به پذیرش زندانیان رغبت داشته باشد.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر در ارتباط با مسائل اقتصادی و مالی به صورت اختصار مسائلی را بیان کرد و یادآور شد: از تمام کارکنان انتظار داریم که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه الگوی مصرف در صرفه‌جویی در امورات نهایت دقت را داشته باشند.

حیدری مباحثی را در ارتباط با حفاظت گفتار، عدم ارتباط با خانواده زندانی و... بیان کرد و گفت: بهترین راهبرد برای مقابله با این مسائل بحث هشدار است و ما باید به ‌صورت دائم هشدار بدهیم و سیاست کاریمان بر اساس آیات و روایات قرآن کریم و ائمه معصومین (ع) باشد و برای رسیدن به اهداف باید طبق روایت اسلامی عمل کنیم.

وی در ادامه در راستای مسائل تخصصی زندانبانی از جمله جلوگیری از ورود مواد مخدر، بازرسی دقیق مددجویان و همچنین بازرسی آسایشگاه مددجویان توضیحاتی داد و خواستار دقت عمل در کنترل امور زندانبانی شد.

این مسئول ضمن اشاره به وفاق و همدلی در مجموعه زندان، بر رعایت حقوق همکاران توسط یکدیگر بسیار تاکید کرد.

حیدری از کارکنان خواست ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه سازمان زندان‌ها نسبت به انجام امور محوله آشنایی کامل و قانونی داشته باشند.

در پایان نیز کارکنان پرسش‌ها و مسائل خود را به صورت مکتوب و شفاهی با مدیرکل زندان‌های استان بوشهر در میان گذاشتند.

انتهای پیام/2451/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول