اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد:

ترویج بی‌بندباری مهم‌ترین کارکرد برنامه‌های ماهواره‌ای است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، مهمترین کارکردهای شوم برنامه‌های ماهواره‌ای را ترویج بی‌بندباری، ترویج بدحجابی، ترویج رفتار فردگرایانه و .... عنوان کرد.

ترویج بی‌بندباری مهم‌ترین کارکرد برنامه‌های ماهواره‌ای است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از محمودآباد نخستین همایش استانی نقش شبکه‌های ماهواره‌ای در تغییر هویت اجتماعی و سبک زندگی جوانان شامگاه پنجشنبه با حضور استاد برجسته ارتباطات دانشگاه تهران و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان در مجتمع فرهنگی هنری غدیر محمودآباد برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در ابتدای این همایش با تقدیر از حضور مسئولان در این مراسم بیان کرد: یکی از ابزارهای اصلی دشمنان در جنگ نرم شبکه‌ها و برنامه‌های ماهواره‌ای است و این برنامه‌ها اهداف ضداخلاقی و ضد فرهنگی و ضددینی خود را در پوشش برنامه‌های سرگم کننده به مخاطبان خود منتقل می‌کنند.

حمیدرضا کوزه‌گر خاطرنشان کرد: یکی از وظایف دستگاه‌های فرهنگی و از جمله این همایش آگاهی‌بخشی به جامعه در جهت شناخت بهتر کارکردهای برنامه‌های ماهواره‌ای است.

وی مهمترین اهداف و کارکردهای شوم برنامه‌های ماهواره‌ای را ترویج بی‌بندباری، ترویج بدحجابی، ترویج رفتار فردگرایانه و زندگی مصرفی، دین‌ستیزی، مقابله با فرهنگ بومی و ارزش‌های دینی و اسلامی و از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

کوزه‌گر گفت: با برخورداری از فرهنگ اصیل اسلامی و با تکیه بر اسلام ناب محمدی و تبیین برنامه‌های مناسب مطابق با مقتضات زمان و بالا بردن سطح آگاهی‌های جامعه می‌توان تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/86013/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول