اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

اعزام 30 تیم ورزشی دانش‌آموزی آمل به رقابت‌های استانی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آمل از اعزام 19 تیم ورزشی پسر و 11 تیم ورزشی دختر این شهرستان به مسابقات استانی طی سه ماه گذشته خبر داد.

اعزام 30 تیم ورزشی دانش‌آموزی آمل به رقابت‌های استانی

محمدجواد مدرس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان کرد: 30 تیم ورزشی دانش‌آموزی دختر و پسر در مقاطع سه‌گانه آموزشی به مسابقات مختلف استانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این بین 19 تیم ورزشی پسر و 11 تیم ورزشی دختر طی سه ماه گذشته در سطح استان با دیگر رقبای خود به رقابت پرداختند.

مدرس‌زاده از کسب افتخارات متعدد توسط دانش‌آموزان آملی در بین دیگر شهرهای استان مازندران خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم به امر ورزش در بین دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای شده است، اظهار داشت: باید مسئولان آموزشی کشور بیش از گذشته به امر ورزش در بین دانش‌آموزان توجه کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آمل یادآور شد: در سال تحصیلی 90-91 حدود 4 هزار دانش‌آموز آملی در طرح سباح که برای آموزش رشته شنا در سال سوم ابتدایی برنامه‌ریزی شده شرکت دارند.

مدرس‌زاده با اعلام اینکه 2هزار و 500 دانش‌آموز این شهرستان نیز در طرح ژیمناستیک مشغول هستند، گفت: در طرح طناورز که به رشته‌های طناب‌زنی تعلق دارد نیز 4 هزار دانش‌آموز شرکت داشته و از آن بهره می‌گیرند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه دانش‌آموزان این شهرستان در بیشتر کارهای گروهی ورزشی، علمی، قرآنی، فرهنگی و اجتماعی شرکت دارند و سرآمد دیگر دانش‌آموزان هستند، گفت: در هر برهه‌ای از زمان که به امر ورزش همانند امر آموزش و کسب دانش توجه شده است پیشرفت‌های زیادی را در داخل کشور شاهد بودیم.

مدرس‌زاده در پایان از برگزاری همایش بزرگ تجلیل 400 قهرمان ورزشی در بخش استانی و 30 قهرمان کشوری پسر و دختر که در مقاطع سه‌گانه ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان این شهرستان مشغول تحصیل هستند، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، حدود 60 هزار نفر از جمعیت 370 هزار نفری شهرستان آمل را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول