اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح «از مدرسه تا مدرسه» صورت گرفت؛

اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی قیروکارزین

خبرگزاری فارس: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی قیروکارزین در قالب طرح «از مدرسه تا مدرسه» به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی قیروکارزین
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، بعد از ظهر امروز کاروان راهیان نور دانش‌آموزی متشکل از 352 نفر از دانش‌آموزان دوم متوسطه قیروکارزین در قالب طرح «از مدرسه تا مدرسه» به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قیروکارزین در مراسم بدرقه این کاروان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این کاروان با هشت اتوبوس که هر کدام با نام یکی از شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس مزین شده است، به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.
بهروز صادقی ادامه داد: این اردو به منزله درس آمادگی دفاعی برای این دانش‌آموزان است که با همکاری صمیمانه آموزش و پرورش به مدت سه روز برگزار می‌شود.
صادقی با اشاره به اهداف این اردو خاطرنشان کرد: هدف از این اردو آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت است تا گوشه‌ای از رشادت‌های آن دوران را از نزدیک درک کنند.
وی افزود: برگزاری چنین اردوهایی معنویت را در محیط‌های دانش‌آموزی تقویت می‌کند و آنان به صورت عملی درس آمادگی دفاعی را در این اردو می‌آموزند.
این مقام مسئول ابراز داشت: دانش‌آموزان در این طرح از یادمان‌های دفاع مقدس و زیارتگاه‌های اروند، شلمچه، هویزه، طلائیه و دهلاویه همراه با برگزاری مراسم مذهبی بازدید می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در پایان از همکاری امام جمعه، فرمانداری و آموزش و پرورش این شهرستان به خاطر اعزام با شکوه این کاروان تشکر کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول