اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

دانشجویان امروزی باید دانشجویان 16 آذر 32 را الگوی خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد گفت: دانشجویان امروزی باید دانشجویان 16 آذر 32 را الگوی خود قرار دهند.

دانشجویان امروزی باید دانشجویان 16 آذر 32 را الگوی خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان خرم‌آباد با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو از دانشجویان به عنوان قشر تأثیرپذیر و تأثیرگذار جامعه یاد کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه‌های امروز ما باید دانشجویان 16 آذر سال 1332 را الگوی خود قرار دهند.

وی وضعیت دانشگاه‌های استان و به ویژه شهرستان خرم‌آباد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تعداد دانشجویان و دانشگاه‌های شهرستان در حال حاضر به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نبوده و با توجه و اهتمام ویژه دولت‌های نهم و دهم شاهد رشد چشمگیری در این حوزه به ویژه تنوع در رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های شهرستان بوده‌ایم.

ولی پوری از مسئولان دانشگاه‌ها خواست تا با برنامه‌ریزی زمینه حضور دانشجویان در همه عرصه‌های اجتماعی را فراهم نموده و از همان دوران دانشجویی شرایطی را فراهم نمایند که استعداد و توان دانشجویان در همه عرصه‌ها به نحو احسن در مسیر رشد و تعالی قرارگیرد.

فرماندار خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و از مسئولان دانشگاه‌ها خواست برنامه‌های مناسب و درخور شأن دانشجویان را ارائه نموده و اجرای برنامه‌ها در نظر گرفته شده به مناسبت این روز را به خود دانشجویان محول کنند.

ولی پوری برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از دانشجویان نخبه و نمونه، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و برنامه‌های مشابه دیگر را از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای دانشجویان در همه دانشگاه‌های شهرستان به مناسبت روز دانشجو طی هفته آینده عنوان کرد.

در ادامه این جلسه مسئولان دانشگاه‌ها به برخی از مشکلات دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان از قبیل رسیدگی به وضعیت سرویس ایاب و ذهاب، وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی به ویژه خوابگاه‌های خودگردان، وضعیت سلف سرویس و موارد مشابه دانشگاه‌ها اشاره کردند که پس از بحث و بررسی مصوباتی در راستای برطرف نمودن اینگونه مسائل به تائید شرکت کنندگان در جلسه رسید.

انتهای پیام/2304/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول