اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر فارس خبر داد

افزایش تعداد پایگاه‌های امداد زمستانه در فارس

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس گفت: تعداد پایگاه‌های امدادی زمستانه این جمعیت در این استان نسبت به سال قبل افزایش یافت.

افزایش تعداد پایگاه‌های امداد زمستانه در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا حکمت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 10 هزار نیروی داوطلب در امداد زمستانی این استان در سال جاری شرکت می‌کنند.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس ابراز داشت: عملیات امداد زمستانه از شانزدهم آذر ماه جاری در سطح جاده‌های این استان آغاز می‌شود.

وی گفت: این عملیات تا 25 اسفند ماه امسال ادامه می‌یابد و امدادگران برای ارائه خدمات در سطح جاده‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

حکمت اضافه کرد: این عملیات توسط نیروهای داوطلب هلال احمر این استان انجام می‌شود.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس با اشاره به رشد 17 درصدی تعداد پایگاه‌های امدادی در فارس تصریح کرد: در سال 91، 20 پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار عملیات امداد زمستانه را در این استان انجام می‌دهند که نسبت به سال قبل 17 درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: 3 هزار و 500 آمبولانس نیز در عملیات امدادی 100 روزه حضور دارند که نسبت به سال قبل شش درصد رشد داشته است.

حکمت با اشاره به اینکه در سال گذشته 300 روزخودرو نجات در عملیات حضور یافتند افزود: در سال 91 بیش از یک‌هزار و 100 روزخودرو نجات به مسافران خدمات می‌دهند.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس ابراز داشت: بیشترین عملیات در محور جاده‌های شمالی استان فارس صورت می‌گیرد که به دلیل تکثر عبور و مرور در محور شیراز ـ اصفهان است.

وی ادامه داد: پس از محور شمالی محور شیراز ـ بوشهر دومین محوری است که به دلیل تردد به خدمات امدادی بیشتری نیاز دارد.

حکمت در پایان گفت: با توجه به حجم بالای مسیر جاده‌های اصلی در استان فارس این استان جایگاه ویژه‌ای در حوزه امداد جاده‌ای و عملیات‌ زمستانی دارد.

انتهای پیام/2448/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول