اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

سیستم اقتصادی کشور نیازمند ترمیم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار و سیستم اقتصادی کشور برای تسهیل زندگی مردم باید ترمیم شود.

سیستم اقتصادی کشور نیازمند ترمیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یونس اسدی ظهر امروز در دیدار با مردم مشگین‌شهر اظهار داشت: هم‌اکنون مسائل اقتصادی چالشی مهم در کشور محسوب شده و به یک دغدغه اصلی برای مردم و مسئولان مملکت تبدیل شده است.

وی یادآور شد: افزایش تورم و کوچک شدن روز به روز سفره مردم برای ما قابل قبول نیست و تمام بخش‌های اقتصادی کشور نیز دچار لطمه شدیدی شده است.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی مشکلات اجتماعی را نیز در کشور دامن زده است، افزود: سرمایه‌گذاری با نگاه توسعه اقتصادی و اجتماعی باید مد نظر قرار گیرد و سیستم دولتی نیز با ژرف‌نگری و بر اساس واقعیت‌های موجود در جامعه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کند.

اسدی نامگذاری سال‌ها با محوریت اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری را فرصتی مغتنم برای ترمیم چهره اقتصادی کشور عنوان کرد.

وی ادامه داد: برای تحقق نظر مقام معظم رهبری دولت باید تمرکز خود را به حمایت از تولید ملی معطوف کرده و حمایت خود را از بخش خصوصی انجام دهیم تا تلاشگران سنگر تولید نیز تمام توان خود را برای رشد کمی و کیفی محصولات واحدهای تولیدی خود به کار گیرند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی برای حمایت از تلاشگران عرصه صنعت و تولید ابراز داشت: در سطح ملی و استانی هر طرح و برنامه‌ای که در راستای تولید و اشتغال بوده را در مجلس هشتم به صورت جدی پیگیری کردیم و در این دوره مجلس نیز حمایت از بخش تولید کشور از اولویت‌های فعالیت‌هایمان می‌باشد.

وی ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی نیز برای حل مشکلات اقتصادی مردم و اشتغال در سطح کشور آمادگی کامل برای همراهی دولت را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسدی در پایان سخنان خود با انتقاد از واردات بی‌رویه کالاهای خارجی به کشور گفت: متاسفانه واردات بی‌رویه و غیر اصولی کالاها تاثیرات منفی بر اقتصاد کشور گذاشته و توان رقابت را از محصولات تولید داخل گرفته است که جلوی این امر باید در کشور گرفته شود.

انتهای پیام/62003/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول