اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان:

موفقیت‌های سیاسی و نظامی کنونی حاصل تلاش شهیدان است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: موفقیت‌های سیاسی و نظامی کنونی کشور حاصل تلاش شهیدان است.

موفقیت‌های سیاسی و نظامی کنونی حاصل تلاش شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، یدالله صدر‏محمدی پیش‌ازظهر امروز در مراسم یادواره شهیدان عملیات والفجر 10 و شهید حقوردی در سالن همایش فرهنگسرای کوثر، اظهار داشت: زندگی در کشوری که در آن حکومت اسلامی ولایت فقیه مستقر است برای همه مردم کشور ارزشمند است.

وی با بیان اینکه همه ائمه در طول حیات پربرکت خود به دنبال استقرار نظام الهی بودند، خاطرنشان کرد: با خواست ملت ایران و با تلاش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران این امر در کشور ما اتفاق افتاده است.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در ادامه با اشاره به حوادث کربلا، یادآور شد: حضرت زینب(س) و حضرت ابوالفضل(ع) با عمل به مسئولیت سنگین خود در کربلا برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن راه شهیدان گفت: شهیدان برای ناموس، وطن و مقدسات خود جنگیدند و هدف مقدسی داشتند.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) خاطرنشان کرد: باید شهیدان را قدر بدانیم و زندگی آن‏ها را برای خود الگو قرار دهیم.

صدر‏محمدی در ادامه با بیان اینکه موفقیت‌های سیاسی و نظامی کنونی کشور حاصل تلاش شهیدان است گفت: با رشادت شهیدان امروز دشمن جرأت تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی به موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنترل و فرود پهبادهای آمریکایی اشاره کرد و افزود: همه این موفقیت‌ها در عرصه‌های نظامی مرهون خون پاک شهیدان است.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) وظیفه مردم در قبال شهیدان هشت سال دفاع مقدس را سنگین دانست و اظهار داشت: با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر انقلاب و اسلام باید این وظیفه را به درستی انجام داد.

صدر‏محمدی به عملیات والفجر 10 اشاره کرد و افزود: این عملیات از عملیات‌های سنگین در دوران دفاع مقدس بود که با رشادت‌های شهدای دفاع مقدس به ثمر رسید.

*شهید حق‌وردی با لبی تشنه به شهادت رسید

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج)، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حق‌وردی اظهار کرد: این شهید بزرگوار در سن 18 سالگی برای کیان از مرزهای وطن به جبهه‌های حق علیه باطل رفت و بعد از 11 روز شکنجه با لبی تشنه به شهادت رسید.

صدر‏محمدی نقش مادران و پدران دلسوز را در تربیت شهیدان تاثیرگذار دانست و گفت: نباید نقش مادران و پدران را در دوران دفاع مقدس فراموش کرد.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول