اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی:

طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در اراک به اجرا در آمد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در اراک خبر داد.

طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در اراک به اجرا در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ابوالفضل امیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در راستای برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی طرح تشدید برخورد با این نوع خودروها را به مرحله اجرا گذاشته است.

وی تصریح کرد: این طرح به منظور جلوگیری از آلودگی هوا توسط این خودروها و با توجه به شدت آلودگی هوا که در چند روز اخیر بوجود آمد، به اجرا در می‌آید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی، جلوگیری می‌شود.

امیدی خاطر نشان ساخت: از آنجا که وسایل نقلیه یکی از عوامل تولید آلودگی هستند، شایسته است شهروندان به منظور کاهش آلودگی هوا از رفت و آمد با خودروهای دودزا خودداری کرده و  تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان فصل زمستان با جدیت دنبال خواهد شد، تاکید کرد: افزایش آلودگی‌ها سلامت همه شهروندان را به خطر می‌اندازد و زمانی که هوا آلوده باشد، آلودگی سلامت همه را تهدید می‌کند و به همین دلیل شهروندان باید برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان نسبت به معاینه فنی خودروهای خود اقدام کرده و بیهوده در شهر تردد نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به سلامت ماموران راهنمایی و رانندگی در عمل به وظایف بیان داشت: اخیرا تیم گشت پلیس راه اراک توره در حین اعمال قانون خودروهای متخلف یک دستگاه خودرو سواری بنز را به دلیل سرعت غیر مجاز و عدم ارائه مدارک رانندگی متوقف کرد که راننده این خودرو با پیشنهاد رشوه قصد فرار از قانون را داشت که با صحت عمل ماموران به پارکینگ منتقل شد. 

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول