اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

افتتاح مرکز معاینه فنی مکانیزه خودرو در آباده

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار آباده مدیرکل امور حمل و نقل و پایانه های فارس، فرمانده پلیس راه این استان، مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مرکز معاینه فنی مکانیزه خودرو در آباده

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، محمدجواد عسکری فرماندار این شهرستان در مراسم بهره‌برداری از نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو این شهرستان اظهار داشت: امروز با توجه به ازدیاد خودروها در سطح کشور بسیار ضروری است که هر چند یک‌بار از صحت و امنیت خودرو اطمینان حاصل کرد چرا که این امر با حفظ سلامتی و جان خود و دیگران در ارتباط است.

در ادامه مدیرکل امور حمل و نقل و پایانه‌های فارس گفت: این استان یکی از استان‌های پیشرو در افتتاح و بهره‌برداری از مراکز معاینه فنی خودرو است.

احمد خواست‌خدایی تست‌های ظاهری بدنه، لغزش جانبی چرخ‌های جلو، کیلومترشمار، ترمز، صدا، نور چراغ‌ها، وزن خودرو و فرسودگی وسیله نقلیه را از جمله آزمایش‌های این مرکز برشمرد.

در پایان نخستین مرکز معاینه مکانیزه خودرو در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان در کنار کارخانه سیمان آباده افتتاح شد.

انتهای پیام/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول