اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد

پرداخت 235 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق ذخیره ارزی

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در سال 91 بالغ بر 235 میلیارد تومان از محل صندوق ذخیره ارزی برای توسعه کشاورزی استان اردبیل تسهیلات در نظر گرفته شده است.

پرداخت 235 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق ذخیره ارزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصغر پرتوی صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی اظهار داشت: در مقطعی 132 میلیارد تومان و اخیراً نیز 35 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار در این حوزه ابلاغ شده تا از طریق کارگروه توسعه کشاورزی با سود بانکی چهار تا هفت درصد پرداخت شود.

وی با اشاره به ابلاغ اعتبار حمایتی از واحدهای فرآوری و صنایع تبدیلی کشاورزی تصریح کرد: طرح توسعه سیلوی اولدوز با رقم 11 میلیارد تومان بعد از بحث‌های مختلف در تهران پذیرش نشده و ما طرح جایگزینی را باید به جای آن معرفی کنیم.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: رقم 35 میلیارد و 600 میلیون تومان ابلاغی جدید با اولویت طرح‌های توسعه صنایع فرآوری به بانک‌های عامل معرفی شده است که امیدواریم در این زمینه بانک‌ها نیز بتوانند اقدامات شایسته‌ای را انجام دهند.

پرتوی در خصوص اشباع برخی از طرح‌ها و تکمیل ظرفیت آنها نیز گفت: ما در برخی از شهرستان‌ها همچنان ظرفیت توسعه مجموعه‌ها و واحدهای مختلف تولیدی را داریم اما در اردبیل در اکثر رشته‌ها به مرحله اشباع رسیده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس نظام صنفی کشاورزی نیز در این جلسه هدف از پرداخت تسهیلات بانکی را ایجاد فرصت‌های اشتغال اغلب فارغ‌التحصیلان کشاورزی اعلام کرد و بیان داشت:‌ با دریافت‌کنندگان تسهیلاتی که تسهیلات دریافتی را در مسیری غیر از آنچه تعهد کرده‌اند هزینه کنند برخورد خواهیم کرد و از طریق امور صنفی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

عباس فرضی ادامه داد:‌ کسانی که وام گرفته‌اند و در سایر بخش‌ها آن را مورد استفاده قرار می‌دهند مجرم شناخته می‌شوند و باید پاسخگوی مراجع انتظامی و قضایی باشند.

وی به واگذاری بخش عظیمی از فعالیت‌های کشاورزی از طریق سازمان نظام صنفی کشاورزی اشاره کرد و ابراز داشت: قرار است از طریق این مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات اشتغالزا و حمایتی از فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی صورت گیرد به شرط آنکه از موازی‌کاری‌ها در حد امکان جلوگیری شود.

انتهای پیام/62001/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول