اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 آذرماه

دیدگاه‌های نوگرایی در هنر نگارگری اصفهان بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان گفت: پنجشنبه 16 آذر ماه سال جاری دیدگاه‌های نوگرایی در نگارگری با حضور استاد صادق‌زاده بررسی می‌شود.

دیدگاه‌های نوگرایی در هنر نگارگری اصفهان بررسی می‌شود

آزاده کوفگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نشست تخصصی «نگارگری و نوگرایی» از ساعت 17 تا 19 بعدازظهر 16 آذر ماه در مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نشست تخصصی به همراه نقد و بررسی نمایشگاه نقاشی «چهار نقش» آرزو حسینی است، ادامه داد: نمایشگاه «نگارگری در گرافیک» با عنوان چهار نقش از 9 آذر ماه تا 22 آذر ماه سال جاری در گالری نقش‌خانه نمایش داده می‌شود.

رئیس خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: نگارگری معاصر در روند شکل‌گیری خود به فضاهای مختلفی رسیده که گاهی در محافل هنری مورد نقد و انتقاد قرار می‌گیرد.

وی جریان نوگرایی در هنر ایران را واقعیتی انکار ناپذیر دانست و اضافه کرد: به همین دلیل تعامل و بررسی بین این دو گرایش راهی منطقی در این عرصه برای پرورش هنرمندان است.

کوفگر گسترش هنر نگارگری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که نگارگران با توجه به مقاطع دانشگاهی و تخصصی این رشته فرصت مناسبی برای بیان منسجم‌تر دیدگاه‌های نوگرای خود در پیش‌رو دارند که باید به آن بها داده شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول