اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا:

ارتقای علمی ایران زبانزد است/ صاحبان قدرت شکست خوردند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا گفت: امسال در رنکینگ جهانی کشور ما به لحاظ علمی در بین 17 کشور برتر جهان قرار گرفت که این امر با وجود میل باطنی صاحبان قدرت محقق شده است.

ارتقای علمی ایران زبانزد است/ صاحبان قدرت شکست خوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی ظهر امروز در مراسم روز دانشجو در دانشگاه بوعلی سینای همدان اظهار کرد: 16 آذر نماد روزی است که دانشجویان علاوه بر علم‌اندوزی استکبارستیز نیز بوده و هر گاه جامعه نیاز به ارزش‌ نهادن آرمان‌ها باشد، آنها نیز به پا می‌خیزند.

وی با تأکید بر رشد علمی ایران تصریح کرد: اگر جامعه‌ای حسینی باشد بین دو راهی مبارزه و تسلیم، پیشرفت را انتخاب می‌کند که امروز ما آثار آن را در جامعه می‌بینیم.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا یادآور شد: امسال در رنکینگ جهانی کشور ما به لحاظ علمی در بین 17 کشور برتر جهان قرار گرفت که این امر با وجود میل باطنی صاحبان قدرت است.

وی حرکت دانشجویان را پیشرفت جامعه برشمرد و گفت: رهبری همواره دانشجویان را به مطالبه‌گری دعوت می‌کند و از آنها می‌خواهد که علاوه بر علم‌آموزی مطالبه‌های خود را نیز بر جامعه تحمیل کنند.

رستمی پرهیز از افراط و تفریط، حفظ آرمان‌ها، تعمیق اندیشه‌های دینی، فرهنگی و سیاسی، تفکر آزاداندیشی، نگاه خوش‌بینانه به آینده را از دیگر محورهایی دانست که رهبری بر تکیه دانشجویان بر این محورها تأکید دارند.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: دانشجویان نباید نگه نومیدانه به آینده داشته باشند، بلکه همواره دانشجویان باید با نظم، برنامه‌ریزی و تلاش بی‌وقفه به نتیجه برسند.

انتهای پیام/89003/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول