اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با فارس:

تمام تیم‌های لیگ برتری مدعی قهرمانی‌ هستند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال متین ورامین با اشاره به اینکه ذهنیت هواداران آملی را در مورد خودم نمی‌دانم، گفت: لیگ برتر امسال از دو یا سه قطبی بودن خارج شده، تمام تیم‌ها از مدعیان قهرمانی هستند.

تمام تیم‌های لیگ برتری مدعی قهرمانی‌ هستند

مصطفی کارخانه قبل آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که امروز با دیدار مقابل کاله مازندران و متین ورامین دنبال می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: خوشبختانه با پیروزی‌هایی که داشتیم 22 امتیازی بوده و جایگاه مطلوبی در جدول این رقابت‌ها داریم.

وی افزود: تمام تلاشمان بر آن است تا علاوه بر حفظ موقعیت خود نیم نگاهی به صدرنشینی جدول داشته باشیم.

کارخانه در مورد کاله مازندران تصریح کرد: این تیم از مجموعه بازیکنان ملی‌پوش و سرشناس تیم ملی کشورمان، کادر حرفه‌ای و قوی، مسئولان با دانش و مجموعه‌ای قدرتمند سود می‌برد.

وی با اشاره به اینکه شناخت خوبی از این تیم داشته و برنامه خاصی برای آن داریم، گفت: تیم ما نیز از تشکیلات منسجمی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های خود را به درستی در زمین اجرایی کنیم.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین با اعلام اینکه بازی برابر کاله توان بالا و انرژی زیادی می‌خواهد، ابراز داشت: تمام توان خود را برای پیروزی به کار می‌گیریم.

وی با تاکید اینکه لیگ برتر امسال از دو یا سه قطبی بودن خارج شده است، تصریح کرد: تمام تیم‌های لیگ برتری پتانسیل قهرمانی داشته و از مدعیان قهرمانی هستند و معتقدم امسال سال سختی برای لیگ برتر والیبال کشورمان خواهد بود و مطمئنا قهرمان این دوره از رقابت‌ها هر تیمی که باشد بی‌شک باید حداقل با پنج یا شش شکست به کار خود پایان دهد.

کارخانه تیم‌های لیگ برتر والیبال امسال را نزدیک به یکدیگر دانست و اذعان داشت: سال به سال بر کمیت و کیفیت والیبال ما افزوده می‌شود که این امر رشد والیبال را به اثبات می‌رساند، انگیزه تیم‌ها برای قهرمانی بیشتر شده و دیگر آن روزگار که تیمی از قبل قهرمانیش در این مسابقات مسجل شده بود، گذشت، با توجه به اینکه کاله و یا دیگر تیم‌ها از والیبالیست‌های خوبی بهره می‌برند ولی هیچ حاشیه امنیتی برای تداوم قهرمانی ندارند.

* همچنان معتقدم توپ بازی نیمه تمام کاله و پتروشیمی داخل زمین بود

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد اینکه مصطفی کارخانه به چهره‌ای حاشیه‌ساز برای تماشاگران آملی تبدیل شده است و هنوز مردم دیدار نیمه تمام دو فصل گذشته کاله و پتروشیمی بندر امام و حواشی خاص آن را از یاد نبرده‌اند، گفت: با تمام احترامی که برای تماشاگران و مردم آمل قائل هستم جو سالن زیاد برایم مهم نیست، به هر حال حرفه‌ای هستیم و همیشه تماشاگران آملی برایم قابل احترام بودند.

وی با تاکید بر اینکه آملی‌ها بهترین هواداران و تماشاگران را دارند، ادامه داد: نمی‌دانم چه بی‌احترامی نسبت به تماشاگران آملی داشتم، هیچ موقع یاد ندارم نسبت به آنها بی‌احترامی داشته باشم، دوست‌شان دارم و همیشه معتقدم اگر در تیمی فعالیت داشتم که همانند تماشاگران کاله حامی و پشتیبانم بودند دست به کارهای بزرگی می‌زدم.

کارخانه با اعلام اینکه ذهنیت هواداران آملی را در مورد خود نمی‌دانم، گفت: اگر در بازی نیمه تمام مقابل پتروشیمی که در آن برهه از زمان سرمربی‌گری پتروشیمی بندر امام را بر عهده داشتم گفتم توپی داخل و یا خارج زمین بود آنقدر اهمیت نداشت من آن لحظه اینگونه دیدم که توپ داخل زمین خوابیده بود، به هر حال آنها برای من قابل احترام هستند.

انتهای پیام/86012/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول