اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرج‌الله سلحشور:

پرداختن به مبانی «نماز و نیایش» به جشنواره‌ها محدود نشود

خبرگزاری فارس: کارگردان برجسته سریال‌های دینی و مذهبی گفت: پرداختن به مبانی نماز و نیایش یک سلسله همیشه جاری است که نباید به مدت زمان خاصی در یک جشنواره محدود شود.

پرداختن به مبانی «نماز و نیایش» به جشنواره‌ها محدود نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، فرج‌الله سلحشور با اشاره به تاثیر برگزاری جشنواره نماز و نیایش اظهار کرد: برگزاری این جشنواره موجب افزایش انگیزه و نشاط در بین فیلم‌سازان و به ویژه فیلم سازمان جوان می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به مبانی دینی در جامعه تصریح کرد: مبانی دینی به مدت زمان خاصی محدود نمی‌شود و سلسله‌ای همیشه جاری است که به همین دلیل نباید به موضوع مهمی مانند نماز و نیایش در یک مدت زمان محدود در جشنواره پرداخته شود.

کارگردان فیلم یوسف پیامبر به جایگاه معنوی جشنواره‌های دینی اشاره و ابراز کرد: باید بستری برای حمایت از تولید فیلم‌هایی که می‌تواند موجب هدایت جوانان به سمت فرهنگ دینی و ترویج فرهنگ نماز و نیاش در جامعه شود فراهم شود.

وی با بیان اینکه فیلم توانسته است جایگاه خود را در جامعه پیدا کند تصریح کرد: استفاده از ابزار هنر به ویژه تصویر می‌تواند از نظر انتقال مفاهیم فرهنگی و دینی تاثیر بیشتری روی جوانان بگذارد.

کارگردان سریال اصحاب کهف تاکید کرد: مسئولان فرهنگی باید با سیاست‌گذاری صحیح فیلمسازان را به استفاده از مفاهیم دینی در فیلم‌هایشان ترغیب کنند.

وی افزود: باید با پرداختن به ارزش‌های الهی و معنوی با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن مبارزه کنیم.

پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین از دو تا پنج بهمن ماه به مدت چهار روز در استان قم برگزار می‌شود و ثبت‌نام در جشنواره در سه بخش فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه تا 27 آبان ماه از طریق سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir ادامه دارد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول