اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

بدهی مدارس، عامل عدم ارائه خدمت نشود/دستگاه‌های خدمات‌رسان توجه کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر با بیان اینکه پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس در سرفصل هزینه‌های آموزش و پرورش اعمال شود، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان نباید به دلیل بدهی مدارس، نسبت به قطع آب، برق و گاز اقدام کنند.

بدهی مدارس، عامل عدم ارائه خدمت نشود/دستگاه‌های خدمات‌رسان توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه امسال نظام 3 - 3 - 6 در آموزش و پرورش اجرایی شده است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا کنون در این راستا مشکلی وجود نداشته است.

وی بر برگزاری مطلوب و منظم جلسات شورای آموزش و پرورش ملایر تأکید کرد و افزود: شورای آموزش و پرورش ملایر باید همچنان رتبه نخست خود را در سطح استان حفظ کند و موفقیت‌های خود را همچنان در همه عرصه‌ها داشته باشد.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان زیربنای همه ادارات است، گفت: در این راستا همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید همکاری لازم را در این زمینه با آموزش و پرورش داشته باشند.

خیریانپور ابراز داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان نباید به دلیل بدهی مدارس، نسبت به قطع آب، برق و گاز فضاهای آموزشی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: تخفیف 50 درصدی تعرفه‌های قبوض و محاسبه بهای خدمات دریافتی به مراکز آموزشی همچنان باید توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان اعمال شود و در این راستا دستگاه‌ها نسبت به این امر پایبند باشند.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس در سرفصل هزینه‌های آموزش و پرورش باید اعمال شود، گفت: در این زمینه نیز باید تا حد توان این مقررات رعایت شود.

وی بر ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان تأکید کرد و گفت: نرخ باسوادی در شهرستان ملایر 97 درصد است و لازم است دستگاه‌های اجرایی شهرستان از حداکثر امکانات و استفاده از ظرفیت در جذب و پوشش بی‌سوادان 10 تا 49 سال ملایر و هدایت افراد باسواد برای پوشش این افراد استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز به عملکرد این اداره در آبان ماه اشاره کرد و گفت: برگزاری مانور زلزله در مدارس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، برگزاری مراسم عزاداری در مدارس، جلسات هماهنگی با گروه مصباح‌الهدی برای پاسخگویی به سئوالات شرعی و دینی دانش‌آموزان و کمک به انجام کارهای تبلیغی آنها، تجلیل از فرهنگیان بسیجی، افتتاح مدرسه شهید مدنی و... ا‌ز مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده در آبان ماه است.

حجت‌الله چهاردولی اظهار کرد: پرداخت هزینه حامل‌های انرژی سال 90 طبق دستورالعمل دولت در تمام مدارس و آموزشگاه‌های ملایر اعمال شده است اما در سال جاری هنوز دستورالعملی در این راستا ابلاغ نشده و همچنان تخفیف‌های 50 درصدی در تمام مدارس اعمال می‌شود.

وی بیان داشت: در جلسه‌ای با مدیران مدارس ملایر، مقرر شد در صورت دارا بودن سرانه، ابتدا مدیران نسبت به پرداخت کامل بدهی و هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس اقدام کنند.

انتهای پیام/89013/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول