اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد خبر داد

آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در فصل سرما

خبرگزاری فارس: فرماندار نظرآباد از آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان به منظور ارائه خدمات در فصل سرما خبر داد.

آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در فصل سرما

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدابراهیم کساییان صبح امروز در نشست هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و همچنین بروز برخی از مشکلات باید تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات به مردم در این فصل اندیشیده شود.

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌های برف و باران در این فصل دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری باید از تمام امکانات به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکل استفاده کند.

کساییان با اعلام اینکه دپوی ماسه و نمک نیز یکی از مهم‌ترین اقدامات به منظور ارائه خدمات در فصل سرما است، افزود: با دپوی این دو مهم در هنگام یخ‌زدگی شدید سطح خیابان‌ها و معابر می‌توانیم با نمک پاشی از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری به عمل آوریم.

وی ادامه داد: رفع آبگرفتگی‌ها و یکسان‌سازی معابر و همچنین آسفالت کردن خیابان‌ها و معابری که دارای نواقص هستند نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار نظرآباد با اعلام اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان ارائه خدمات‌دهی مناسب به شهروندان است، افزود: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید تلاش خود را به منظور ارائه خدمات دو‌چندان کرده و زمینه‌های رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

کساییان تأکید کرد: اگر تمام مدیران نسبت به وظایف خود آگاه بوده و در ارائه خدمات مسئولیت‌پذیر باشند هر لحظه توسعه و پیشرفت شهرستان را شاهد خواهیم بود.

*ترویج فرهنگ عاشورایی در بین نسل امروز

فرماندار نظرآباد در بخشی دیگر از سخنان خود بر ترویج فرهنگ عاشورایی در بین نسل امروز تأکید کرد و افزود: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی این مهم را بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه کنیم.

کساییان افزود: بیان اهداف قیام امام حسین (ع) و نهضت عاشورا از مهم‌ترین وظایف روحانیون و مبلغین در این ایام است.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول