اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر شهید شهریاری:

شهید شهریاری اسوه علم، ایمان و اخلاق بود

خبرگزاری فارس: همسر شهید شهریاری گفت: شهید مجید شهریاری اسوه علم، ایمان و اخلاق بود.

شهید شهریاری اسوه علم، ایمان و اخلاق بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهجت قاسمی ظهر امروز در دومین یادواره شهید شهریاری اظهار کرد: با وجود همه ویژگی‌های شهید شهریاری، این شهید گرانقدر اسوه علم، اخلاق و ایمان محسوب می‌شد.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری الگوی جوانان کشور محسوب می‌شود، افزود: باید چنین الگوهایی به قشر جوان جامعه معرفی شود.

همسر شهید شهریاری با اشاره به اینکه بر خود وظیفه می‌دانم شهید شهریاری را به قشر جوان جامعه معرفی کنم، افزود: معرفی زندگی سراسر ایمان و اعتقاد این شهید بزرگوار را بر خود واجب می‌دانم.

وی با بیان اینکه باید بدانیم کجا هستیم و برای کسب چه آرمان‌ها و ارزش‌هایی ایستادگی می‌کنیم، افزود: راه سعادت جامعه با شناخت ارزش‌ها و آرمان‌های جامعه مشخص می‌شود.

قاسمی افتخار مردم زنجان را تربیت شهدایی همچون شهریاری عنوان کرد و افزود: باید مردم این خطه به تربیت چنین انسان‌هایی ببالند.

وی بر ضرورت آشنایی نسل جوان با اهداف شهدا تاکید کرد و گفت: هزینه‌هایی که برای ایستادگی انقلاب اسلامی صرف شده است، باید به نسل جوان جامعه منتقل شود.

همسر شهید شهریاری با بیان اینکه اگر خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی جاری نمی‌شد، جامعه از استقلال کافی برخوردار نمی‌شد، افزود: خون شهدا تضمین‌کننده روند انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت شناخت هویت جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: هویت‌شناسی، برپایی حق و عدالت و مبارزه با ظلم از ویژگی‌های جامعه اسلامی است.

*تاریخ کربلا سراسر عزت و افتخار است

قاسمی با اشاره به تاریخ کربلا این تاریخ را سراسر عزت و افتخار عنوان کرد و افزود: امروز رژیم اشغالگر قدس و آمریکا نقش ظالمان تاریخ را بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ کربلا سراسر درس و عبرت است، افزود: قیام امام حسین (ع) آغازی برای مبارزه با ظلم محسوب می‌شود که به شکل‌های مختلف در قرن‌های مختلف تجربه شده است.

همسر شهید شهریاری با بیان اینکه باید درس عاشورا را به خوبی درک کرده و به اهمیت این واقعه عظیم آگاه بود، افزود: باید برای مقابله با تهدیدات دشمنان نسل‌های جامعه را آماده کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با برنامه‌ریزی جدی وارد عرصه نبرد با نظام جمهوری اسلامی شده است، افزود: باید برای مقابله با این توطئه‌ها عرصه‌های مختلف را تقویت کرد.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول