اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهریار:

باید هر لحظه برای مقابله با بحران‌ها آماده باشیم

خبرگزاری فارس: شهردار شهریار گفت: دستگاه‌های مسئول باید هر لحظه برای مقابله با بحران‌ها و بلایای طبیعی آماده بوده و در صورت وقوع هر حادثه‌ای آماده امداد و نجات و خدمات‌رسانی باشند.

باید هر لحظه برای مقابله با بحران‌ها آماده باشیم

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ایران از نظر تعداد و میزان وقوع بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه آمار قابل توجهی دارد و وقوع انواع حوادث غیر مترقبه در حقیقت زنگ خطری برای مردم و مسئولان است که هر لحظه آماده مقابله با هرگونه بحرانی باشند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر میزان مقاومت ساختمان‌ها و همچنین تراکم جمعیتی در شهرها و روستاهای ایران به ویژه کلانشهرها که دارای جمعیت بالایی هستند‏‌، به صورتی است که در صورت وقوع بحران و یا حادثه‌ای، امدادرسانی به مردم بسیار مشکل می‌شود.

شهردار شهریار تاکید کرد: بنابراین باید پیش از وقوع بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه به فکر آمادگی نهادهای امدادی و پزشکی باشیم و خوشبختانه این اقدام در شهرستان شهریار پیش‌بینی شده است.

*آمادگی مطلوب شهرداری شهریار برای مقابله با بلایای طبیعی

حسینی افزود: در حال حاضر بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‏، نهادهای امدادی مانند آتش‌نشانی در شهریار فعال بوده و آمادگی لازم برای مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه را دارند.

وی تاکید کرد: شهرداری شهریار نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای این منظور صورت داده و در صورت وقوع هر حادثه‌ای در کمترین زمان به انجام عملیات امداد و نجات می‌پردازیم.

حسینی در پایان متذکر شد: البته در این حوزه حد و مرزی وجود ندارد و به طور مداوم باید آمادگی نهادهای امداد و نجات رصد شده و اشکالات کار برطرف گردد که تحقق این مهم نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه و همکاری میان دستگاهی است که امیدواریم در این حوزه نیز همراهی لازم با شهرداری شهریار صورت گیرد.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول