اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین بازی دور رفت صورت می‌گیرد

مصاف صبا با مس برای خروج از بحران

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم یکی از چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فردا در پی خروج از بحران و جدایی از تیم‌های پایین جدول لیگ برتر به مصاف مس کرمان می‌رود.

مصاف صبا با مس برای خروج از بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این دیدار در حالی عصر دوشنبه سیزدهم آذر ماه در کرمان برگزار می‌شود که نگاه و انتظار تمام مسئولان، مردم قم و همچنین هواداران صبا این است که صبا ناکامی در دیدارهای اخیر را در این بازی جبران کند.

این در حالی است که کرم‌رضا پیریایی استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا به همراه سایر اعضای هیئت مدیره این باشگاه، هنوز در خصوص مدیرعامل جدید این باشگاه تصمیم‌گیری نکرده‌اند و صبای قم بدون داشتن مدیرعامل با مس کرمان روبه‌رو می‌شود.

شش شکست و پنج تساوی

در جدال‌های رو در روی دو تیم از سال 1387 یعنی هشتمین دوره لیگ برتر تا بازی رفت لیگ فعلی یعنی دوازدهمین دوره این مسابقات، صبا در هشت مسابقه نتوانسته است مس کرمان را در چارچوب دیداری رسمی از لیگ برتر شکست دهد.

صبای قم از دوره هفتم لیگ برتر یعنی در فصل 87-1386 تاکنون در قالب رقابت‌های لیگ برتر مقابل مس کرمان تیمی موفق نبوده و در این سه سال تنها یک بار در زمستان سال 1388 در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی در قم موفق به شکست یک بر صفر مس کرمان شده است، ضمن اینکه هشت بازی دو تیم در لیگ برتر پنج تساوی و سه شکست برای صبا را به همراه داشته است.

تساوی در آخرین مصاف صبا و مس کرمان

دو تیم آخرین بار در دیدار برگشت لیگ یازدهم برابر یکدیگر به میدان رفتند و در این بازی که در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار شد به تساوی یک بر یک رسیدند.

از سوی دیگر آخرین مصاف دو تیم به میزبانی مس کرمان به بازی رفت یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان باز می‌گردد که در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند، این در حالی است که آخرین بار در جام حذفی سال 1390 تیم مس کرمان در قم موفق به شکست صبای قم در ضربات پنالتی شد.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول