اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی:

شبکه دیجیتال 50 درصد مردم آذربایجان‌غربی را زیر پوشش برده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: بیش از 50 درصد مردم آذربایجان غربی زیر پوشش شبکه دیجیتال قرار دارند.

شبکه دیجیتال 50 درصد مردم آذربایجان‌غربی را زیر پوشش برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محسن شکرنیا در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در سالن شماره یک استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: تحولات چند سال اخیر در منطقه و جهان بیانگر جنگ رسانه‌ای است که برای ایجاد جو نامناسب در برخی کشورها صورت می‌گیرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقطه ثقل اسلام ناب محمدی در جهان بیشترین تحریم‌ها را در این زمینه پشت سر گذاشته و مشکلات بسیاری از سوی دولت‌های غربی به این کشور وارد شده است.

شکرنیا خاطر نشان کرد: برخلاف تحریم شبکه‌های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران توسط کشورهای غربی شاهد رشد و موفقیت‌های چشمگیری در حوزه رسانه هستیم که تمام این موفقیت‌ها مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان رسانه ملی است.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی بیان داشت: در حال حاضر بیش از 50 درصد مردم استان زیر پوشش شبکه دیجیتال قرار دارند که امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد پوشش تمام مناطق شهری و روستایی توسط شبکه‌های دیجیتال باشیم.

وی با اشاره به اینکه تا سال 2014 سیستم آنالوگ نباید در هیچ نقطه از جهان فعالیت داشته باشد، گفت: تا زمان تعیین شده باید تمام شهرها و روستاهای کشور به سیستم دیجیتال متصل شوند تا در آینده مشکلی از این بابت نداشته باشم.

شکرنیا با اشاره به تولیدات رسانه ملی در آذربایجان غربی، عنوان کرد: در یک سال گذشته بیش از 15 هزار و 200 دقیقه برنامه ورزشی به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری پخش شده که این امر به دلیل برگزاری چندین مسابقه بین‌المللی و ملی در این استان بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی متذکر شد: در حوزه برنامه‌های تولیدی نیز بیش از 150 ساعت سریال تلویزیونی پخش شده که این رقم به دلیل مشکلات موجود برای تولید بسیار امیدوار کننده است.

این مسئول در مورد جایگاه رسانه استانی از نظر جلب رضایت عمومی اذعان داشت: در این مورد صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی رده اول کشوری را به خود اختصاص داده که این رقم بیانگر رضایت هم استانی‌ها از برنامه‌های پخش شده در این شبکه است.

انتهای پیام/61003/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول