اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مرکز صداوسیمای خراسان شمالی:

اساس برنامه‌سازی صدا و سیما فرمایشات رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی تاکید کرد: اساس و رویکرد برنامه‌سازی صدا و سیمای این مرکز، فرمایشات رهبری در سفر به استان است.

اساس برنامه‌سازی صدا و سیما فرمایشات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، احمد مهدوی در این باره گفت: پیگیری منویات و برکات سفر مقام معظم رهبری و اجرایی شدن رهنمودهای معظم‌له در استان سرلوحه تهیه گزارش‌ها، اخبار و برنامه‌های صدا و سیما قرار دارد.

وی تصریح کرد: رسانه تلاش می‌کند طوری عمل کند تا مردم کماکان عطر حضور رهبر عزیزمان را در فضای استان استشمام کنند.

این مسئول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در سه حوزه میراث فرهنگی، صنعت و کشاورزی استان افزود:این مرکز پس از سفر طی برنامه‌ریزی انجام شده اقدام به برگزاری نشست با مسئولان و کارشناسان بخش‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت و امور عشایری استان در راستای کمک به تحقق فرمایشات رهبری کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌سازی و روند پیگیری‌های رسانه کماکان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تولید برنامه‌های فاخر با موضوع بیانات مقام معظم رهبری از رویکردهای اصلی رسانه در این راستا است.

صدا و سیمای خراسان شمالی با تولید و پخش بیش از 5 هزار و 500 دقیقه ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی، برقراری بیش از 50 ارتباط زنده تلویزیونی، 411 ارتباط تلفنی رادیویی و 20 ارتباط زنده خبری در سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی شور و نشاط و ولایت‌مداری مردم خراسان شمالی را منعکس کرد و مورد تقدیر مسئولان کشوری و استانی خاصه بیت مقام معظم رهبری قرار گرفت.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول