اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج خبر داد

تملک شخصی چند مغازه مانع ادامه عملیات تعریض در بلوار جمهوری

خبرگزاری فارس: شهردار پایتخت طبیعت ایران با بیان اینکه فاز نخست عملیات تعریض پروژه بلوار جمهوری به اتمام رسیده است، گفت: تملک شخصی چند مغازه مانع شروع فاز دوم این طرح شده اما توافقات اولیه با مالکان این مغازه‌ها صورت گرفته است.

تملک شخصی چند مغازه مانع ادامه عملیات تعریض در بلوار جمهوری

قباد نگین‌تاجی در حاشیه بازدید از پروژه تعریض بلوار جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: همکاری مردم شرط اصلی در موفقیت اجرای طرح تعریض خیابان جمهوری شهر یاسوج است که تاکنون این همکاری به خوبی انجام شده است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه با همکاری و موافقت اولیه صاحبان عملیات تعریض چند ملک تجاری را آغاز کرده‌ایم، گفت:‌ روند مذاکره و گفت‌وگو با مالکان چند مغازه در مسیر تعریض خیابان جمهوری در حال انجام هست.

نگین‌تاجی ادامه داد: تعریض خیابان جمهوری یکی از پروژه‌های مهم این شهرداری است و فردی در لزوم اجرای آن شک و تردیدی ندارد اما اجرای کامل آن نیازمند همکاری مردم و دیگر مسئولان است.

وی با اشاره به مزایای تعریض خیابان جمهوری افزود: اکنون بار اصلی ترافیک در یاسوج حد فاصل میدان هفت تیر تا میدان شهدای نیروی انتظامی (فلکه ساعت) است اما تعریض خیابان جمهوری بخش زیادی از بار ترافیکی را به سمت خود می‌کشد.

 

شهردار پایتخت طبیعت ایران عنوان کرد:‌ فاز اول این پروژه به اتمام رسیده و عملیات اجرایی فاز 2 نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالعه طرح تعریض خیابان جمهوری از سال‌های قبل در این شهر به نتیجه رسیده بود، گفت: معارضات اجتماعی و سنگینی پروژه، حجم بالای جابه‌جایی خطوط برق، آب، تلفن و فاضلاب مانع از اجرای آن در دوران‌های قبل شده بود.

شهردار یاسوج تأکید کرد: با تغییر کاربری مغازه‌های مستقر در حاشیه این خیابان تلاش داریم تا بخشی از ترافیک در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را به این خیابان بکشانیم.

نگین‌تاجی منتهی شدن بلوار جمهوری به آبشار یاسوج را از عمده دلایل ترافیک سنگین در این بلوار دانست و اظهار داشت: با انجام عملیات تعریض در این خیابان تا حد زیادی ترافیک این نقطه از شهر وضعیت بهتری پیدا کرده اما رسیدن به اهداف اصلی در این پروژه نیازمند اجرای فاز دوم آن است.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل اصلی شروع عملیات فاز 2 تعریض بلوار جمهوری را تملک شخصی چند مغازه در حاشیه آن دانست و از توافقات اولیه بر سر قیمت این املاک خبر داد.

نگین‌تاجی خاطرنشان کرد: در صورت به توافق رسیدن با مالکان این مغازه‌ها و تأمین اعتبار، تا پایان سال‌جاری به طور کامل از این پروژه بهره‌برداری می‌کنیم تا بلوار جمهوری بخشی از بار ترافیک شهر یاسوج را تحمل کند.

انتهای پیام/82005/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول