اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

صبر هواداران بی‌پاسخ نماند/ غلبه بر تیم مس رفسنجان کار هر تیمی نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که هواداران در روزهای بحرانی یاور تیم ما بودند، گفت: صبر هواداران بی‌پاسخ نماند و از این پس نیز باید منتظر موفقیت‌های بیشتر شهرداری باشند.

صبر هواداران بی‌پاسخ نماند/ غلبه بر تیم مس رفسنجان کار هر تیمی نیست

 جمشید غدیری پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان در لیگ دسته اول فوتبال کشور و در هفته دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم مس رفسنجان از بهترین‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران است که غلبه بر این تیم کار هر تیمی نیست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که قول چنین روزهایی را به هواداران خود داده بودیم، تصریح کرد: صبر و حوصله هواداران تیم ما ستودنی بود و در روزهای بحرانی یار و مددکار تیم ما بودند.

غدیری با بیان این‌که به بازیکنان تیم خود افتخار می‌کنم، افزود: مدیریت تیم فوتبال شهرداری نیز در دستان افراد توانمندی است که با کمترین امکانات بهترین مجموعه را گرد هم جمع کرده‌اند.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور با ابراز این سخن که تیم ما به مانند سایر تیم‌ها چندین و چند میلیاردی بسته نشده، گفت: مدیرعامل تیم جلوی ریخت و پاش را گرفت و همین موضوع باعث نوعی نظم و انظباط در تیم ما شد.

وی از خرید بازیکن در نیم فصل خبر داد و گفت: در این فصل نسبت به مصدومیت بازیکنان خود بسیار بد شانسی آوردیم که مجبوریم در نیم فصل به نوعی آن را جبران کنیم.

انتهای پیام/2571/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول