اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس خبر داد

سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان

خبرگزاری فارس: نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس از سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این هفته به هرمزگان خبر داد.

سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور آرامی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه تدوین بودجه سال 1392 کشور نیازمند به افزایش توجهات به پروژه‌های ملی استان هرمزگان هستیم، اظهار داشت: سفر روز چهارشنبه اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به استان هرمزگان نیز با همین منظور صورت می‌گیرد و در این سفر سه روزه بازدیدهای مختلفی از پروژه‌های گوناگون عمرانی و توسعه‌ای استان در مرکز و شرق و غرب استان تدارک دیده شده تا میزان نقش آفرینی هرمزگان برای کشور در ابعاد مختلف بیش از گذشته به اطلاع نمایندگان عضو این کمیسیون برسد تا از طریق آن بتوان میزان جذب اعتبارات ملی را به استان  افزایش داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: بازدید از محورهای مواصلاتی استان، بازدید از طرح‌های توسعه بندری و دریایی، بازدید از روند توسعه جزایر و بررسی اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در استان که به همت دولت طراحی و به اجرا درآمده است از جمله برنامه‌هایی خواهد بود که در سفر کمیسیون عمران به هرمزگان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

بنابر اعلام مجمع نمایندگان هرمزگان نمایندگان حوزه‌های انتخابیه هرمزگان در کمیسیون‌های مختلف در تلاش برای افزایش اعتبارات هرمزگان در زمینه‌های گوناگون هستند و دعوت از کمیسیون عمران برای سفر به استان هرمزگان بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2310/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول