اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدای استان‏های سازمان صدا و سیما خبر داد

تولید برنامه‏های سفارشی و پیشنهادی رادیویی در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدای استان‏های سازمان صدا و سیما از تولید برنامه‏های سفارشی و پیشنهادی رادیویی در کشور به همت سازمان صدا و سیما خبر داد.

تولید برنامه‏های سفارشی و پیشنهادی رادیویی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، ابوالفضل معصومی‏فر در دیدار با مدیرکل و مسئولان صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: رویکرد اداره کل صدای استان‏ها چند بعدی است.

وی اظهار داشت: این مرکز رویکرد خود نسبت به گذشته که تک بعدی بود، را به چند بعدی تغییر داده و علاوه بر ارزیابی برنامه‏های مراکز، شاخص‏های دیگری را نیز مد نظر قرار داده است.

مدیرکل صدای استان‏های سازمان صدا و سیما این شاخص‏ها را تولید برنامه‏های سفارشی و پیشنهادی، افزایش و کاهش مخاطب، تنظیم و چینش کنداکتور، برنامه‏ریزی سال شامل طبقه برنامه، موضوعات ده‏گانه، مخاطبان هفت‏گانه و هدف‏های سه‏گانه، برگزاری جلسات طرح و برنامه، حضور در جشنواره‏ها، اجرای مشترک با مراکز و نحوه تعامل مراکز با حوزه ستادی را در ارزیابی‏ها عنوان کرد.

مدیر هماهنگی اداره کل صدای استان‏های سازمان صدا و سیما نیز وجود نیروهای هنری در صدا و سیمای مرکز سمنان را نشان از ظرفیت‏های بسیار مناسب این مرکز دانست و گفت: اداره کل صدای استان‏ها در ایام سال آماده پذیرش طرح‏های پیشنهادی هنرمندان و برنامه‏سازان این مرکز است.

به گزارش فارس؛ در نیمه نخست سال‏جاری، 40 برنامه از صدای مرکز سمنان در اداره کل صدای استان‏های سازمان صدا و سیما ارزیابی شده که سه برنامه «صبح بخیر قومس» و «خانه مهر» به تهیه‏کنندگی مریم بابایی و «ما جوونیم» کاری از حمیدرضا کاشی توانستند امتیاز بالای 70 کسب کنند.

انتهای پیام/2249/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول