اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لردگان:

حماسه حسینی از رسالت انبیای الهی بالاتر بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لردگان گفت: حرکت امام حسین(ع) و یارانش در روز عاشورا از رسالت انبیای الهی بالاتر بود.

حماسه حسینی از رسالت انبیای الهی بالاتر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حمید نباتی ظهر امروز در جمع پاسداران ناحیه لردگان با تسلیت ایام سوگواری دهه دوم ماه محرم اظهار داشت: کاری که امام حسین(ع) در روز عاشورا و سرزمین کربلا انجام داد از رسالت انبیا بالاتر بود.

وی افزود: خداوند حضرت ابراهیم(ع) را در ذبح فرزند و رها کردن زن و فرزندش در بیابان مورد آزمون قرار داد این در حالی است که امام حسین(ع) در روز عاشورا، هم یاران و هم فرزندانش را تقدیم خدا کرد و هم اهل بیتش غریبانه، تنها ماندند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لردگان نباتی تصریح کرد: برهمین اساس رسالت و اقدام امام حسین(ع) بسیار بالاتر و سخت‌تر از انبیای الهی بوده است.

این مسئول به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام اشاره کرد و گفت: دشمن با هر وسیله و ابزار ممکن و از طریق هر راهی درصدد نابودی و تضعیف نظام است و در طول 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه از توطئه و عناد خود دست برنداشته است.

بیاتی، ولایت‌مداری را مهم‌ترین راهکار ناکامی دشمن در رسیدن به اهدافش برشمرد و مت: همان‌طور که پیروان امام حسین(ع) با تبعیت از ولایت در زمان فتنه خود را اسیر دشمنان نکردند و به مقام والایی دست پیدا کردند امروز نیز باید با ولایت‌مداری خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید بصیرت و بینش خود را نسبت به مسائل روز و توطئه‌های دشمن ارتقا دهیم تا هیچ‌گاه از مسیر حق و حقیقت خارج نشده و دچار انحراف نشویم.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول