اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان – 2

خوزستانی‌ها از حسینیه به استقبال ضریح امام حسین (ع) می‌روند

خبرگزاری فارس: شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک نخستین شهر استان خوزستان است که تا ساعاتی دیگر از ضریح منور امام حسین (ع) استقبال می‌کند.

خوزستانی‌ها از حسینیه به استقبال ضریح امام حسین (ع) می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ضریح مبارک سیدالشهدا پس از ورود به شهر حسینیه مورد استقبال عموم مردم استان و مسئولان استانی قرار می‌گیرد و پس عبور از پادگان دوکوهه، مردم اندیمشک آن ضریح شریف و مطهر را در برمی‌گیرند.

مردم شهر حسینیه از شب گذشته برای ورود ضریح مطهر و نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) لحظه شماری می‌کنند و در انتظار ورود کاروان سفینةالنجاة هستند.

با توجه به استقبال بی نظیر مردم خرم آباد از ضریح مطهر هنوز ساعت دقیق ورود کاروان سفینةالنجاة به استان خوزستان و شهر حسینیه از سوی مسئولان مربوطه اعلام نشده است.

این کاروان پس از شهر حسینیه از طریق پادگان دوکوهه وارد شهر اندیمشک می‌شود و  یک شب را میهمان مردم این دیار شهید پرور است.

پس از زیارت ضریح مطهر امام حسین (ع) توسط مردم دیار هزار شهید، کاروان سفینةالنجاة از اندیمشک به سمت دزفول حرکت خواهد کرد و یک شب نیز میهمان مردم این شهر مقاوم و شهید پرور خواهد بود.

شهرک چمران، شوشتر، مهدی آباد، عرب حسن، ملاثانی، ویس، باوی و اهواز مسیرهای بعدی عبور ضریح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند که مردم این مناطق نیز به زیارت این قطعه بهشتی می‌روند.

پس از عبور از اهواز شهرهای حمیدیه، آبادان و خرمشهر نیز از جمله شهرهای دیگر استان خوزستان هستند که میزبان ضریح منور امام حسین (ع) و کاروان سفینةالنجاة خواهند بود.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول