اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینة‌النجاة - 26

دهمرده: عشق لرستان به امام حسین با هیچ معیاری قابل سنجش نیست

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: عشق و علاقه مردم ولایی دیار لرستان نسبت به اباعبدالله الحسین و شهدای کربلا با هیچ معیار و میزانی قابل سنجش نیست و خداوند محبت به اهل بیت(ع) را در دل این مردم قرار داده است.

دهمرده: عشق لرستان به امام حسین با هیچ معیاری قابل سنجش نیست

حبیب‌الله دهمرده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به کاروان سفینة‌النجاة در خصوص عبور ضریح مطهر حضرت اباعبدالله از استان لرستان گفت: به عنوان یک سرباز و نوکر اهل بیت، خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد که در خدمت کاروان ضریح مطهر اباعبدالله باشیم.

وی عشق و علاقه مردم ولایی دیار لرستان نسبت به اباعبدالله الحسین و شهدای کربلا را با هیچ معیار و میزانی قابل سنجش ندانست و اظهار کرد: خداوند محبت و عشق به حضرت سیدالشهدا، ابوالفضل العباس و یارانش را در دل‌های این مردم قرار داده است.

استاندار لرستان با اشاره اینکه امام حسین هر چه داشت و تمام ثروت و فرزندانش را خالصانه در راه خدا نثار کرد، تاکید کرد: خداوند متعال نیز چندین برابر محبت اباعبدالله و یارانش را در دل‌های همه مؤمنان، مسلمانان و غیر مسلمانان و تمام بشریت قرار داد.

وی از حضور پرشور و با شکوه مردم شهرها و مناطق مختلف لرستان در استقبال از ضریح مطهر اباعبدالله قدردانی کرد و ابراز کرد: این انبوه جمعیت ولایی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد و مناطقی که در مسیر کاروان سفینةالنجاة جمع شده‌اند فقط به عشق سیدالشهدا آمده‌اند.

دهمرده همچنین از هیئت امنای ساخت ضریح اباعبدالله که برنامه‌ریزی کردند که این ضریح مطهر از استان لرستان عبور کند تقدیر و تشکر کرد و گفت: این حرکت و دعای خیر مردم به عنوان باقی الصالحات برای مبتکرین این کار ثبت و ضبط خواهد شد.

وی با اشاره به عبور ضریح مطهر اباعبدالله از استان‌های تهران، مرکزی، خوزستان اظهار داشت: مردم این مناطق از برکت وجود این گوهر تابناک بیمه خواهند شد و این ضریح مطهر منشأ خیرات و برکات زیادی برای این مناطق خواهد شد.

انتهای پیام/78010/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول