اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینة‌النجاة - 27

میرعمادی: محبت امام حسین (ع) با هیچ عملی قابل مقایسه نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: محبت امام حسین (ع) با هیچ عملی قابل مقایسه نیست و نمی‌توان این محبت را هم‌وزن چیزی قرار داد.

میرعمادی: محبت امام حسین (ع) با هیچ عملی قابل مقایسه نیست

حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به کاروان سفینة‌النجاة با اشاره به استقبال باشکوه مردم استان لرستان از ضریح مطهر اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: این استقبال باشکوه گویای این حقیقت است که خون اباعبدالله (ع) در رگ‌های تک تک این مردم مؤمن و ولایتمدار جریان دارد.

وی با بیان اینکه این استقبال بی‌نظیر چیزی جز عشق و شور اباعبدالله (ع) نیست، یادآور شد: هیچ قدرتی جز محبت سیدالشهدا (ع) نمی‌تواند چنین جمعیتی را متوجه و معطوف به خود کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه اباعبدالله با ایثار جان، دل‌های مردم را متوجه خود کرد، ابراز داشت: محبت امام حسین (ع) با هیچ عملی قابل مقایسه نیست و نمی‌توان این محبت را هم‌وزن چیزی قرار داد.

وی با اشاره به سخنان رسول خدا (ص) درباره سیدالشهدا (ع) که فرمود در دل‌های مردم محبت امام حسین (ع) نهادینه شده است نه فقط دل‌های مؤمنین بلکه آسمان و زمین و همه موجودات محبت امام حسین (ع) را دارند، خاطرنشان کرد: حسین (ع) خون خدا است و یقیناً خون خدا در همه موجودات و هستی جریان دارد.

میرعمادی با تاکید بر اینکه حسین (ع) نشانه، عزت و عظمت خدا است، تصریح کرد: حسین (ع) تجلی آیات الهی است به همین جهت این موج دریای جمعیت را به سوی خود جلب کرده و همه را مات و مبهوت و متحیر خود کرده است.

وی با بیان اینکه زبان از وصف شور و محبت این سیل جمعیت قاصر است، گفت: هر کس به گونه‌ای تلاش می‌کند که عشق و ارادت خود را به اباعبدالله (ع) نشان دهد.

انتهای پیام/78010/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول