اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد

پاکسازی محلات ایلام از خرده‌فروشان موادمخدر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ایلام گفت: با توجه به اعلام نارضایتی برخی محلات ایلام از وجود خرده‌فروشان موادمخدر، تشدید برخورد با این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

پاکسازی محلات ایلام از خرده‌فروشان موادمخدر

شهاب عزیززاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به اعلام نارضایتی برخی محلات ایلام از وجود خرده‌فروشان موادمخدر، تشدید برخورد با این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر این اساس و پس از انجام دو روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس صبح امروز در یکی از محلات شهر ایلام کار پاکسازی انجام شد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: در اجرای طرحی یکی از عوامل قاچاق و توزیع موادمخدر در یکی از محلات شهر ایلام در حین فروش موادمخدر توسط وسیله نقلیه شناسایی و دستگیر شد.

عزیززاده تصریح کرد: دستگیری این فرد قاچاقچی موجی از رضایتمندی در مردم و ساکنان محله‌ای از شهر ایلام را در پی داشت.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: در این راستا مردم ساکن در این محله از ماموران کلانتری 12 شهر ایلام به واسطه اجرای طرح‌های انتظامی پاکسازی مناطق آلوده تقدیر کردند.

وی ادامه داد: فرد قاچاقچی و توزیع‌کننده موادمخدر با 300 گرم موادمخدر که به صورت ماهرانه‌ای در درون خودرو جاسازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد و موادمخدر نیز ضبط شد.

انتهای پیام/2246/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول