اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت سرب و روی ایران:

کارخانه سرب و روی ایران مازاد نیرو دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت سرب و روی ایران با اشاره به اشتغال 500 نیرو در کارخانه سرب روی گفت: این کارخانه مازاد نیرو دارد.

کارخانه سرب و روی ایران مازاد نیرو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود معمارنژاد ظهر امروز در ششمین جلسه مرکز خدمات و ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان با اشاره به تحویل گرفته شدن زمینی به مساحت 98 هکتار در کیلومتر 65 آزاد راه زنجان ـ تبریز اظهار داشت: زیر ساخت‌های لازم برای جابه‌جایی کارخانه سرب و روی در زمین یاد شده در حال انجام است.

وی از حل شدن مشکل معارضان زمین تحویل داده شده به شرکت سرب روی ایران برای جابه‌جایی خبر داد و افزود: فنس‌بندی زمین مورد نظر انجام شده است.

مدیر عامل شرکت سرب و روی ایران از در نظر گرفتن 10 هکتار زمین برای دفن پسماندهای کارخانه سرب و روی ایران خبر داد و افزود: گزارش نحوه عایق‌بندی این زمین به محیط زیست ارسال شده است.

وی از اشتغال به کار 500 نفر در کارخانه سرب و روی خبر داد و گفت: در حال حاضر این کارخانه 300 نیروی مازاد دارد.

معمارنژاد با اشاره به اینکه سهامدار اصلی کارخانه سرب و روی ایران مجوز تعدیل نیرو را صادر کرده است، اضافه کرد:‌ مدیران کارخانه فعلاً قصد تعدیل نیروی انسانی را ندارند.

وی به نیاز 700 تا 800 میلیارد تومانی کارخانه سرب و روی برای خرید و انتقال تکنولوژی تبدیل پسماند اشاره کرد و افزود: ‌این تکنولوژی برای ملاحظات زیست‌محیطی لازم است.

در ادامه این جلسه مدیرکل محیط زیست استان زنجان گفت: جابجایی کارخانه سرب و روی ایران مجوز رسمی دارد.

امیر مهدویانی با اشاره به اینکه ارزیابی زمین در نظر گرفته شده برای ایزوله کردن پسماندهای کارخانه سرب و روی زمان‌بر است تصریح کرد: مجوزهای لازم در این زمینه طی چند ماه آینده صادر می‌شود.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول