اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان:

روسیه و بلاروس جزو بهترین‌ها بودند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشورمان گفت: در مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین تنیسورهای تیم‌های روسیه و بلاروس در بین کشورهای خارجی جزو بهترین کشورها بودند.

روسیه و بلاروس جزو بهترین‌ها بودند

محسن شیشه‌گرها سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان در حاشیه هشتمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی جام فجر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود که این امر با حضور کشورهای خارجی به مراتب از نظر سطح فنی برای تنیسورهای کشورمان در راستای پیش‌برد اهداف ورزشی مفید بود.

وی با بیان اینکه این مسابقات موجب شد تا تنیسورهای کشورمان از تجارب بیشتری برخوردار شوند، اضافه کرد: حضور تنیسورهای خارجی حاضر شده در این رقابت‌ها بی تأثیر نبوده و آن‌ها به خوبی توانستند خود را در یک تورنمنت بین‌المللی محک بزنند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران کشورمان از این مسابقات باید به خوبی درس گرفته باشند، افزود: خوشبختانه پینگ‌پنگ بازان خارجی حاضر شده در این مسابقات از جایگاه و رنکینگ بالایی در فدراسیون جهانی تنیس روی میز برخوردار بودند که همین امر در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان موجب شد تا تنیسورهای کشورمان نیز با تلاش و انگیزه بالایی به مصاف رقبای خود بروند.

شیشه‌گرها با اشاره به قهرمانی علیرضا ملارجبی در بخش انفرادی رده سنی جوانان این مسابقات گفت: ملارجبی در دیدار پایانی موفق شد سجاد حسینی از تیم بانک مهر اقتصاد را مغلوب کند تا دیدار این بخش از مسابقات یک فینال تمام ایرانی باشد.

وی با اشاره به اینکه تنیسورهای خارجی حاضر شده در هشتمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی قزوین در بخش‌های انفرادی و دو نفره در حد بالایی ظاهر شدند، عنوان کرد: در فینال مسابقات دو نفره رده سنی نوجوانان الکساندر خانین به همراه بیلن چیتس از بلاروس موفق شدند با شکست علی و محمد نظری از ایران قهرمانی را از آن خود کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان تأکید کرد: تیم بلاروس در بخش انفرادی این مسابقات هم خوش درخشید و توسط الکساندر خانین موفق شد پس از آرمان حاجیعی از تیم شهرداری قزوین عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کند.

شیشه‌گرها با اشاره به شرکت تیم‌های خارجی حاضر شده در هشتمین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس روی میز قزوین گفت: در میان تنیسورهای خارجی حاضر شده در این رقابت‌ها تنیسورهای کشورهای روسیه و بلاروس به مراتب از سطح بازی‌های برتری نسبت به دیگر کشورها برخوردار بودند.

انتهای پیام/77004/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول