اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نیشابور در مجلس:

ادامه جریان طرح سوال از رئیس‌جمهور به منزله آسیب بر پیکر نظام بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه طرح سوال از رئیس‌جمهور به منزله آسیب بر پیکر نظام و بروز جریان انحراف در کشور بود.

ادامه جریان طرح سوال از رئیس‌جمهور به منزله آسیب بر پیکر نظام بود

علی مروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری نشانگر رضایتمندی ایشان از بطن طرح سوال از رئیس‌جمهور است اما مصلحت مقوله‌ایست که باید در راس نگاه ویژه به آن داشت.

وی افزود: در موقعیت فعلی ایران از حیث حساسیت‌های خارجی، باید در روند فعالیت‌ها به اصل اتحاد، همگرایی و یکپارچگی توجه ویژه داشت.

مروی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره توقف طرح سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: رهبر طرح سوال از رئیس‌جمهور را نفی نکردند بلکه تمجید از وزرا مبنی بر حس مسئولیت‌پذیری در راستای مطالبات مردمی را داشتند اما ادامه این جریان به منزله آسیب بر پیکر نظام و بروز جریان انحراف در کشور بود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تبعیت از رهبری را سرلوحه عملکرد نمایندگان مجلس دانست و یادآور شد: بستر جامعه فعلی آماده برای سوء استفاده دشمنان نظام بوده و در این مقطع زمانی منفعت جمعی و مصونیت از نظام را مطابق منویات رهبری باید مورد توجه قرار داد.

مروی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی خواستار همگرایی و یکپارچگی در سایه تبعیت از مقام معظم رهبری شد.

انتهای پیام/70004/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول