اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 آذرماه

حریفان صبا در پلی‌آف لیگ قهرمانان مشخص می‌شوند

خبرگزاری فارس: حریفان تیم صبای قم در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا روزهای پایانی این هفته با قرعه‌کشی در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص خواهند شد.

حریفان صبا در پلی‌آف لیگ قهرمانان مشخص می‌شوند

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با اینکه تیم صبای قم تنها تیم از بین چهار نماینده ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است اما شانس زیادی برای راهیابی به مرحله گروهی داریم.

وی ادامه داد: دیدارهای فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا 16 آذر ماه در حالی قرعه‌کشی می‌شود که استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله گروهی انتظار حریفان خود را می‌کشند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا روز پنجشنبه در حالی قرعه‌کشی می‌شود که در این فصل خوشبختانه کشورمان سه سهمیه مستقیم در مرحله گروهی دارد و یک تیم نیز که صبای قم است باید به پلی‌آف برود.

وی خاطرنشان کرد: آئین قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا روز پنجشنبه با حضور مدیران تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ قهرمانان در مقر AFC در کوالالامپور برگزار می‌شود.

نجاتی بیان داشت: رقابت‌های فصل 2013 همچنان مانند قبل با حضور 32 تیم در هشت گروه چهار تیمی به انجام می‌رسد ولی در این دوره 29 تیم به صورت مستقیم در مرحله گروهی حضور دارند و سه تیم از جمع شش تیم از پلی‌آف به مرحله گروهی خواهند پیوست.

وی یادآور شد: در این بین تیم فوتبال صبا که چهارمین نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود، باید منتظر قرعه‌کشی و نحوه برگزاری دیدارهای پلی‌آف بنشیند زیرا باید یکی دو بازی به انجام برسد تا در نهایت تکلیف حریف صبا مشخص شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: برای حضور در مرحله گروهی چهار تیم از غرب آسیا و دو تیم از شرق آسیا حضور دارند که بر این اساس تیم فوتبال صبای قم در مرحله دوم پلی‌آف باید مقابل حریفش به میدان برود که در صورت پیروزی در این دیدار، صبا نیز به مرحله گروهی اضافه می‌شود.

وی عنوان داشت: صبا پیش از این در سال‌های 85 و 88 دو بار در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا حضور یافت و ان‌شاءالله با تمهیدات بسیار خوب و به موقعی که مسئولان باشگاه خواهند اندیشید، به مرحله گروهی راه خواهد یافت.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول